Gå til innhold

Endelig 12 uker :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen begynner den etterlengtede uke 13 og helgen brukes til å fortelle nyheten til de nærmeste. Har fortalt det til svigermor, svoger, svigerinne og den blivende oldemoren nå i kveld:) De synes det var kjempekoselig, men svigermor hadde allerede skjønt det! Og jeg som trodde vi hadde klart oss så bra med å holde det hemmelig :) Men det er iallefall kjempegodt å kunne snakke med andre om det. Merker at det går mer opp for oss da. Kjempekos!! *Lykkerus*

Skrevet

grattis!!:) jeg er 12+1 i dag.. å det føles så deilig:) men har nok fått uvi:( hadde utslag på urinprøve i går og har litt stikkinger i magen.. men men.. må vel bare regne med sånt.. mine folk har visst det lenge:) men er gøy å gå på butikken nå for alle ser det på magen. hehe... LYKKE TIL videre da!:)

Skrevet

Der kom du etter ja, GRATULERER! Føles så utrolig godt å ha passert den første "kneika":-) Jeg begynner på uke 14 imorgen:-)

Hvordan er formen deres?

Jeg har hatt min første kvalmefrie dag i dag på leeenge, og har endelig vært på cafe med venninner - så koselig og etterlengtet!

Skrevet

Ja, i dag er jeg endelig over på 2.tri :)

Formen er strålende! Eneste svangerskapstegnene jeg har hatt er ømme bryster og at jeg har vært trøttere enn vanlig. Så skal nok ikke klage jeg! Håper det varer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...