Gå til innhold

Endelig 12 uker :)

Anbefalte innlegg

I morgen begynner den etterlengtede uke 13 og helgen brukes til å fortelle nyheten til de nærmeste. Har fortalt det til svigermor, svoger, svigerinne og den blivende oldemoren nå i kveld:) De synes det var kjempekoselig, men svigermor hadde allerede skjønt det! Og jeg som trodde vi hadde klart oss så bra med å holde det hemmelig :) Men det er iallefall kjempegodt å kunne snakke med andre om det. Merker at det går mer opp for oss da. Kjempekos!! *Lykkerus*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137079870-endelig-12-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

grattis!!:) jeg er 12+1 i dag.. å det føles så deilig:) men har nok fått uvi:( hadde utslag på urinprøve i går og har litt stikkinger i magen.. men men.. må vel bare regne med sånt.. mine folk har visst det lenge:) men er gøy å gå på butikken nå for alle ser det på magen. hehe... LYKKE TIL videre da!:)

Der kom du etter ja, GRATULERER! Føles så utrolig godt å ha passert den første "kneika":-) Jeg begynner på uke 14 imorgen:-)

Hvordan er formen deres?

Jeg har hatt min første kvalmefrie dag i dag på leeenge, og har endelig vært på cafe med venninner - så koselig og etterlengtet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...