Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat hatt Lap, hvor de ikke fikk orden på det de skulle. Derfor ser det ut til at det blir prøverør som blir vår vei. Gyn.logen min sende søknad til Riksen i slutten av januar. Fikk brev om at de hadde fått søknaden ca 2 uker etterpå. Så har de vel ventet med resultatet av Lap. Jeg lurer så på når vi kan forvente å høre noe mer fra Riksen?Kan jeg ringe dit? Hva gjør vi? Kjenner jeg er desperat for å komme videre.....

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen!!

Tror ikke det er ventetid på riksen nå:-) Så da får dere nok snart et brev fra dem med tidspunkt for forsamtale og undersøkelse. Etter det kan dere nok gå kjapt i gang!

Skrevet

Takk for svar Abelone 76!

Skrevet

Heisann. Tror vi ligger ganske likt i løypen... Jeg hadde LAP for litt over en uke siden. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde en tett eggleder og den andre hadde en syste på seg i tillegg til endo som de fjernet. Ble satt på sprøyter som skal fjerne resten av endo og gis også i ventetid for ivf. Så vi skal også ta Ivf toget. Har blitt forespeilet å komme på forsamtale om ca tre måneder (siden det må gå 28 dager mellom hver sprøyte og har tre sprøyter som skal tas) Kan jo hende at dere kommer inn raskere siden vi må vente uansett pga medisineringen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...