Love my kidz Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Veide min 7,5 mnd gamle gutt i dag for morro skyld siden vi ikke har kontroll mellom seks og ni mnd. Han har ikke gått opp noe som helst på halvannen mnd!! Er det grunn til bekymring eller er det normalt at de ikke går opp noe i denne perioden??? Vær så snill og svar hvis dere vet noe om dette, evt noen som har link til skjema over vektoppgang?
Love my kidz Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Okey.. så jeg kan forvente mye til neste gang istedet? Ingen grunn til bekymring altså? Han spiser mye mat, fire måltider om dagen, men vil ikke ha særlig pupp og nekter flaske med nan.. Han får vann til måltidene, men det er det jo ikke noe næring i..
MissBenz Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Har lest om dette, men husker ikke mer om etter 6 mnd, men den kan visst være veldig ujevn ja.. Men det blir anbefalt regelmessig veiing så det er bra at du gjør det da det er lenge mellom kontrollene.. Tror ikke det er grunn til bekymring. Neste gang ser du sikkert at han har gått opp litt igjen vettu
Dille og knærtn Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 http://home.powertech.no/tiliti/images/percgutt(1).jpg Kanskje???
Love my kidz Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Se der ja - er det samme skjemaet som de bruker på HS jo :-D Ser nå at han ligger på normalen, så selv om han ikke har gått opp noe så har han mye å gå på. Okey.. da er bekymringene borte, tusen hjertelig takk Dille og knærten
mammasgo`jente Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Jenta mi har lagt på seg 2100 gram fra 6 mnd til 12 mnd. Fra 6 mnd til 9 mnd la hun på seg 1700 gram, så her har det stagnert en del fra 9 mnd til 12 mnd. Tror du kan slappe helt av, for veksten etter 6 mnd går i rykk og napp. Jenta mi gikk faktisk ned nesten 200 gram hun fra 8 mnd til 10 mnd. Det henger sammen med at babyene begynner å bevege seg mye mer. Dessuten så begynner barnet å spise mer fast føde, og det er ikke så mye fett i fast føde som det er i mm. Så lenge han er frisk og rask, og har våte bleier og jevnlig avføring tror jeg du kan slappe helt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå