mamma&urokråka Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Gutten min er 6 og 1/2 uke og har begynt å rulle fra magen og over på ryggen når han ligger på et litt hardt underlag, f.eks på saueskinn på gulvet o.l. Han har også rullet over en gang han lå på magen i sofaen.. Er det vanlig å begynne så tidlig..? Når begynte deres baby å rulle over fra magen til ryggen?
Mazza** Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 det er nok bare tilfeldig, hs sa hvertfall det til meg da min gutt gjorde det tidlig. De får visst bare overbalanse når de er så små...Han begynte å snu seg begge veier da han var 5 mnd , bevisst, nå gjør han det hele tiden
aragon Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Gutten vår rullet også over fra magen til ryggen like før 6ukers kontrollen. Men det var da også litt overbalanse og ikke helt fullt kontrollert.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Datteren min har ikke rullet fra mage til rygg enda. Hun blir 5 mndr i morgen. Fra rygg til mage gjorde hun første gang da hun var 3 mndr og 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Min gjorde det når hun var 2 uker, men dog helt ubevisst. Ble sint fordi hun lå på magen, og bikket over i fult sinne. Nå når hun har begynt å rulle fra rygg til mage har hun helt sluttet med det. Ligger støtt og godt nå.
Mamma til snart 4 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 mi er 4mnd og hun rullet for første gang fra rygg til mage igår, men kun gjort det 2 ganger nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå