Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en god del. Fikk en klær fra h & m i posten i dag. Har kjøpt vår jakker, topper, tightser, osv. Hva med dere andre? Håper våren er her snart. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun kjøpt vårjakke. Ikke noe mer enda.

Skrevet

Tror vi har klær så det holder. Trenger nok ikke så mye nytt. Han har vært heldig og fått masse gaver. Vårjakke kjøpte jeg fra salg i januar.

Skrevet

Har shoppet en del sommertøy, ikke så mye vår tøy.

Skal til syden i mai, trengte litt kjoler og lignende.

Ellers så har jeg en del vårtøy, jakken fra i fjor passer fortsatt, i hvertfall nå.

Skrevet

jeg har ikke kjøpt noe enda.. men tenker at hun kommer nok til å bruke de samme klærene som nå.. bare uten å ha på seg ull under osv..

hun har fått en fin capri bukse da... og en kjoler osv har hun i fleng... så tror nok ikke det blir kjøpt inn så mye ekstra klær til det nei...

trenger seg vel kanskje en vår jakke etterhvert... men tviler på at våren er her på en stund..

hun har forresten fått joggesko da.. som blinker..;) kan tro hun er stolt over de..;) blir like sint hver gang hun ikke får bruke de..

Skrevet

Har handlet og brukt en vårjakke og to vårluer.

Fikk til bursdag litt av besteforeldre, tanter og onkler.Men det er litt stort ennå. Og det er jo bare bra, egentlig. For det er jo ikke akkurat veldig vår ennå. Men gleder meg til å slippe stømpebukser, varme støvler og sånt noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...