Gå til innhold

Trenger sårt ei trille, men hvilken???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på typen som kan ligge i bilen. Har så lyst på Quinny Zapp, men den blir igrunn for dyr......

Noen gode forslag der ute blant dere drevne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal den kun brukes til shopping eller tenker du mer en alround vogn? Shopping triller har jeg ikke særlig peiling på, ei heller hva zapp koster. Men brio sitty er en trille som er skikkelig god å trille! Den kan også brukes ute på tur osv. Den koster 1500 kr uten kalesje, kalesje må kjøpes som tilbehør for 400 kr. Ellers har man brio race, emmaljunga scooter og teutonia timmy som er litt mer forseggjorte triller som også er hakket dyrere enn brio sitty. Men det du tenker på er vel kanskje mer på noe ala paraplytrille, med svingbare hjul osv? Da har jeg som sagt ikke peiling på hva som er bra eller ikke, men vet at jysk selger noen rimelige (har hvertfall solgt noen).

Skrevet

Skal være til shopping og på båtturen vi skal på

Skrevet

hvorfor er du anonym egentlig? hehe

mc laren har jo KNALLGODE triller. vi er utrolig fornøyd med vår=)

Skrevet

De trillene er jo kjempe dyre!

Skrevet

1600kr for questen, og det synns ikke jeg er dyrt for ei så god trille.

Skrevet

men herregud, på jysk har de ole brum triller til 500kr.. men ikke halvparten så god trillekomfort som på mac laren.

Skrevet

Brio Sitty er genial til shopping og ute på tur. Kjøp brukt da vel! Min f. eks...!:)

Skrevet

kjøp en olebrum trille eller f-eks carena easy brukt. de er billige :)

kan lønne seg å kjøpe brukt om du skal ha en bilig en :)

Skrevet

Jeg kjøpte en Polo trille på Smokken.no, og er kjempefornøyd. Den kostet bare 1399 med fottrekk.

Ryggen kan legges helt ned og den tar liten plass sammenlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...