Deneb Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 jeg er kvalm og kvalm og kvalm. Noen som har noen gode råd? Kaster opp morgen, middag, kveld og natt..
StorkeMammaen Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hm, gode råd.. Ingefær er jo kjent at skal hjelpe mot kvalme. Kjøp enten noe på helsekosten eller kjøp fersk ingefær som du enten rasper opp eller skjærer i skiver. Putt den i kokende vann. Sil. Og du har deilig ingefær te. Kanskje best med litt sukker/honning/sitron Ellers så er blandingen av 50/50 eplemost og farris en god blanding av ulike syrer og salter. Du har sikkert prøvd tørr kjeks. Ritz f.eks. God bedring til deg. Lykke til. Klem
Regnbuemor til 2 Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg var innmari kvalm nå sist, og ingenting tok det bort, men dette lindret: - prostafen (reisesyke tabletter, snakk med lege først) - akupunktur. - småspise kjeks, og tørt knekkebrød omtrent hele tiden. - seaband (fås på apoteket) I den rekkefølgen! Masse lykke til. Både med graviditeten, og lindring av kvalme.
Deneb Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Takk for godt tips! Jeg skal prøve alle de tingene jeg ikke allerede har forsøkt De snakker om innleggelse for at jeg skal få i meg nok væske, men jeg vil jo gjerne unngå det da.. Ha en fin lørdag! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå