Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da regner jeg med at løpet er kjørt for meg også, fikk besøk av tanta i dag morges. det har ikke kommet så mye som det pleier, men jeg må vel innse at det ikke funket. Kjip dag, men jeg har vel ikke så mye å klage på når jeg leser her om andre som har vært igjennom det 11 ganger. Det var jo tross alt mitt første forsøk.

Jeg må vel endre nicket mitt til Baby09? jeg da.

Gratulerer så mye til alle dere som har lykkes! Det unner jeg dere!

Når er det man kan starte på andre runde?

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby08: Man må ha en vanlig menstruasjon før man kan starte opp igjen. Jeg snakket med klinikken i dag og skal ringe inn neste mens i april. Regner med uttak og innsetting i uke 22 (mai).

Onsdagsklem

Skrevet

Snek meg inn for aa lese litt her jeg (fra uke 10 gjengen).. Gratulerer alle dere som har faatt positiv test saa langt

Til dere andre, lykke til. Haaper dere ikke gir opp enda.. Sender dere alle en klem!

Skrevet

I dag har jeg testet POSITIVT!!!:):) Det er egentlig imorgen jeg skal teste, men jeg klarte ikke å vente:) Det er bra sikkert svar idag å eller? Er på dag 13 etter innsetting.. Håper det er sant!!!!! Skal teste imorgen å da.. Jeg har hørt at eggløsningssprøyta kan gi positivt svar. Er det sant? Evt hvor lenge sitter den i kroppen?

Skrevet

Gratulerer så mye Håper!!!

Jeg har stor tro på at testen stemmer!!! Siden du egentlig skal teste i morgen så har jeg tro på at den stemmer!!!

Kos deg fremover!!!

Gratulasjonsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...