AniBer Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer så mye Eifos!! Så koselig å høre om dere som har fått positive tester!! Jeg er fryktelig trøtt om dagen, har hatt menslignenede murringer og til tider ømme bryster. I dag var jeg sulten og kvalm når jeg våknet. Har vært litt småkvalm før hvert måltid i dag, men det ga seg etter at jeg hadde spist! Håper dagene frem til testdag fyker avgårde!! Fredagsklem
Tellefanten Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Kjenner egentlig ingenting. Har hatt litt stikkinger og ellers er jeg sulten hele tiden. Dette husker jeg fra forrige gang jeg var gravid, men det er umulig å vite hva som er bivirkninger og ikke. Tror ikke noe som helst før jeg står med testen i hånden. xxx
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Kan jeg melde meg inn her? Jeg er på rugedag 6 i dag med 2 fryseegg. (Naturlig syklus) Har masse luft i magen, og en del mensmuringer. Testet med CB i dag, den ble negativ. fikk positiv eggløsningstest, hva i alledager betyr det? (Tror jeg har blitt testoman!) Fikk jo litt håp etter jeg leste hvor tidlig Eifos testet positivt!:-) Klem
AniBer Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Det som er med den sulten min om morgenen er at jeg er aldri sulten rett etter at jeg har stått opp. Det må gå et par timer før jeg er sulten og har lyst på mat! Har stått opp 6.00 hver dag og skikkelig sulten når jeg våkner! Håper dette er positivt!! Vet ikke om jeg klarer å la være å teste før onsdagen... hmmm... jeg kjenner meg selv så godt at jeg klarer nok ikke la være...
Tellefanten Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer Eifos og velkommen Sladrekjærringa. Har ikke noe erfaring med eggløsningstester. Har du tatt eggløsningssprøyte? Det måtte venninnen min gjøre når hun satt inn i naturlig syklus, kan være den som slår ut. AniBer Akkurat sånn hadde jeg det sist, da ble jeg gravid med tvillinger. Dette blir spennde. Skal prøve å drøye test til onsdag, men det spørs om jeg klarer det. xxx
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Nei, ingen eggløsningssprøyte... Begynte med progestankapsler dagen før innsetting, det er det eneste jeg har brukt denne gangen. Jeg har tynn slimhinne og det viser seg at den er finere i naturlig syklus, enn stimulert.
Baby09! Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Hei! I dag har jeg også mensmurringer, blir så redd for at det kan gå galt. Når er det vanlig at man få mens hvis det går galt? Kan man få det før man er ferdig med crinonen? Jeg er ferdig med den på mandag. Satte inn et egg 27/2 og er vel da på rugedag 9? Når bør jeg teste? Dette er mitt første forsøk, så jeg føler meg ganske uerfaren...
AniBer Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2008 Sladrekjærringa: Jeg tror jeg ville gitt det noen dager til før jeg hadde tatt en ny grav.test. Baby08: Vi er likt i løypa og jeg har testdag 12.3. Skal prøve å vente til da, men vet jeg ikke kommer til å klare det... Alt det andre du lurte på vet jeg ikke siden jeg er like uerfaren som deg!!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Ja jeg har bestemt meg for å vente til rugedag 1 om ikke mensen dukke opp innen da. Men kjenner jeg flaksen min selv rett, dukker den nok opp.
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Sladrekjærringa: Var ikke meningen å hause oppunder til tidlig testing. Du fikk sikkert en liten nedtur også, men husk at det er testdagen og svaret da som gjelder. Klem Jeg har skikkelig brenning i puppene, spes om kvelden. Er skikkelig trøtt, og øm i magen og værking i ryggen
Tellefanten Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Dette med mensmurringer er helt vanlig i rugetiden. Det er også umulig å jakte etter symptomer for alle er forskjellige og vi har tross alt puttet i oss masse forskjellige hormoner den siste måneden. Aniber og Baby08: Vi ligger helt likt. I dag er rugedag 10. Skal prøve å vente til ondag med testing, men kjenner jeg meg selv rett blir det nok mandag. Dette blir super spennede. Sladrekjærringa: Du må nok bare smøre deg med tålmodighet og vente i spenning. Her krysses alt for at vi lukkes alle sammen. xxx
AniBer Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2008 Jeg klarte å styre unna apoteket i dag!! Da skal det ikke bli noe problem å klare å vente til onsdag, har ikke tid til å rekke noe apotek før tirsdag. Da må jeg vente til onsdag med testing!! Er veldig stolt over meg selv at jeg klarte å styre unna apoteket!! hi hi hi Gratulerer med dagen i dag jenter!!! Lørdagsklem
Baby09! Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Så flink du var! Jeg har en som ligger her hjemme og den har ligget der en god stund. Jeg må innrømme at jeg gruer meg litt til å ta den testen, for jeg er så redd for å få negativt resultat. Jeg vet jeg må tenke positivt, men det er litt skummelt... I dag har jeg forresten opplevd det noen har skrevet om tidligere at rester av crinonen klumper seg. Er det et godt eller dårlig tegn? Klem til alle dere jenter på kvinnedagen!
AniBer Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. mars 2008 Hei!!! Hvordan går det jenter? Tror ikke tiden frem mot testdag kan gå fort nok altså!! I dag er ikke formen på topp, tror jeg har blitt smittet av det samme som de andre på jobben! Fryser og svetter om hverandre... Mandagsklem
ikø29 Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 Heisann!! Dagene går virkelig sent for tiden!!!! Jeg har testdag på onsdag og ar nesten bestemt meg for å gjøre det en dag før tiden...bir helt koko av dette og innbiller meg at det er bedre å ha noe fast å forholde seg til. Formen er det ingenting å si på. Har en del mensmurringer og stikkinger men ellers sært lite... Lykke til alle sammen :-)
Tellefanten Skrevet 11. mars 2008 #16 Skrevet 11. mars 2008 Ja, da har jeg kapitulert. Klart ikke å vente lenger. Testet i morges og der stod det GRAVID. Jippi endelig, det viser at det er mulig. Dette var min 11 innsetting, har en icsi gutt fra innsetting nr 5. Nå er det bare å tenke positivt og krysse alt for resten av uke 9 damen. Vi SKAL ha mange flere positive tester og dermed basta xxx
ikø29 Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 Heisann:-) Jeg klarte heller ikke å holde meg lenger enn til i dag. Testdag er egentlig i morgen... Jammen er det ikke sånn at jeg for førse gang i mitt liv har testet positivt:-) På første icsi forsøk:-) Det er fortsatt litt for godt til å være sant men du og du så herlig!!!!!! Lykke til med resten av gjengen!!!!!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #18 Skrevet 11. mars 2008 Åh! Solvilha vet du hva? Jeg ble også gravid på innsetting nr 5, men jeg mistet da:-( Og jeg har også hatt 11 innsettinger!:-) I dag fikk jeg skikkelig mensen mage (Løs mage og korsryggverk, sorry detaljer) et skikkelig varsko på at tanta er i anmasj... Har ikke testet mer, den får bare komme når den kommer. Men desverre er jeg sikker. Kjenner kroppen for godt:-( Ellers vil jeg gratulere dere heldiggriser som har lyktes, jeg SKAL komme etter jeg også!!!!!!!!:-) Må desverre ha nytt uttak igjen jeg da, for nå er det tomt i frysern... Så når mensen dukker opp, må jeg vel bare vente et par sykluser før jeg får startet opp igjen!:-) Ellers må jeg si til deg Eifos, at det er ikke DIN skyld at jeg testet så tidlig! Den skal jeg ta ansvar for selv:-) Ble bare vanvittig gira!:-)
Lessen Skrevet 11. mars 2008 #19 Skrevet 11. mars 2008 Gratulerer til dere begge!!! og lykke til videre... ps... dette er god motivasjon til oss uke 10`ere...!!!!
AniBer Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 11. mars 2008 Gratulerer jenter!!! Jeg må nok igang med et nytt forsøk for i dag kom tanta på besøk!! Lykke til videre og håper spirene deres klorer seg fast hos dere!!! Tirsdagsklem
ikø29 Skrevet 11. mars 2008 #21 Skrevet 11. mars 2008 uff.. dumt det ikke gikk bra for deg denne gang.... Lykke til videre :-)
Tellefanten Skrevet 11. mars 2008 #22 Skrevet 11. mars 2008 Uff det er ikke noe gøy nei, men bedre lykke neste gang:) Sladrekjærringa: Kjenner den følelsen ja, slik har jeg det også før mens. Synd du ikke lykkes når du har prøvd så mange ganger, men du høres ut som du er ved godt mot og klar til å gå videre og det er jo positivt Syns det hele er litt rart for denne gangen har jeg ikke hatt noe symptomer. Igår og idag har jeg vært litt uvell, men omgang sjuken går her så jeg tok ikke det som noe tegn, men det er kanskje andre grunner til kvalme. Tok en ny test nå på ettermiddagen og den var like positiv så det tar jeg som ett godt på at den sitter skikkelig. Grattis til deg og Ikø29 xxx
Nille40 Skrevet 11. mars 2008 #23 Skrevet 11. mars 2008 Gratulerer så mye til dere med positiv test. Jeg gleder meg på deres vegne, for det er jo bare den beste følelse som finnes!! Selv fikk jeg negativt resultat og takker for meg. Lykke til videre til dere andre )
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #24 Skrevet 11. mars 2008 Det er nå engang sånn at man blir vandt til nedturer, og for min egen del har jeg bare taklet de bedre og bedre:-) Greia er å bare være MEGABESTEMT på at dette skal vi lykkes med!:-) Til dere som har testet positivt, GRATULERER!:-) Til dere som har testet negativt, ikke gi dere... Dere hadde ikke blitt behandlet om det hadde vært null tjans ikke sant?!:-) Det blir vår tur også! Klem
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. mars 2008 #25 Skrevet 11. mars 2008 Er selv på rugedag 9 i dag og har nå begynt å blø... *sukk* det er jo ikke som vanlig mens blødning, da, så jeg vet ikke hva jeg skal tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå