Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tänkte om någon hade lite mer info än det man får på sjukhuset.

Hur var personalen?

Maten?

Var det söta små elefanter eller något på väggarna?

Var det många födande inne samtidigt som du?

Var det något med din vistelse där som var jobbigt/dåligt`?

Fødte der i 2006, ikke så veldig fornøyd, dessverre. Hadde seng på 3-manns venterom til etter at vannet gikk, fødselen ble satt igang, var på sykehuset fra søndag på ettermiddagen, og jeg hadde ikke egen dusj ol før det var nesten over mandags kveld. ikke ideelt!! Litt nølende jordmor, men heldigvis kom det bedre jordmødre og hjalp da det ble litt komplikasjoner. Fikk dessverre ikke bo på hotellet fordi jeg hadde høyt blodtrykk. Tomannsrom på barsel, med lite skjerming for privatliv, og to rom (altså 4 damer) delte bad og stelleplass... Og minst en barnepleier på barselavdelingen som burde jobbet uten kontakt med andre mennesker...

Håper du er heldigere med jordmor og at du får dra til hotellet, vet andre som har vært fornøyd...

Ikke meningen å skremme deg, men jeg er glad jeg skal på Rikshospitalet denne gangen! Mannen min synes også personalet var mye hyggeligere på rikshospitalet da jeg fødte der i 2001...

• 2 uker senere...

Tusen tack før svaret :) Precis sånt jag var ute efter, Tror inte jag blir uppskrämd så lätt, tycker bara det är skönt att höra vd som faktiskt kan hända istället för att segla runt på små rosa moln i min fantasi :)

Är det någon annan som vill dela med sig av sin upplevelse där så är det bara sätta igång :)

• 1 måned senere...

Hei!

Jeg fødte på Ullevål, avd. B og er kjempefornøyd med stedet.

Personalet var utrolig dyktig og omsorgsfulle. Ble egentlig overrasket over at de var så personlige og engasjerte. Hadde trodd det skulle være mer upersonlig, mer løping i gangene osv. De var utrolig hyggelig med barnefar også. Veldig god oppfølging. Jeg bodde på barselavd. to dager før vi flyttet til hotellet pga keisersnitt, så jeg kjenner best til barselavdelingen. Hadde ikke nølt med å bruke Ullevål en gang til.

Annonse

Jeg hiver meg på her og stiller et spørsmål til Anonym rett over her! Skal på Ullevål føde B den 9 juni og ta keisersnitt. Lurer så veldig på om de har elektriske senger på barsel??? Slik at man kan ta ryggen opp\ned med en knapp.. Jeg slet så veldig sist (på Bærum har de ikke det)pga smertene i såret, og gruer meg! Tusen takk for svar!

Hei Juni-mamma!

Hm..jeg er ikke helt sikker, jo forresten, de har det! Satt jo mye oppreist og da ble sengen heist opp. Mener å huske det altså. 99,5% sikker.

Lykke til! Vi var veldig fornøyd med personalet og servicen der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...