togutter-08og10 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Ludvig, Edvard, Konrad, Halvor, Håkon f. eks syns jeg passer til..
prebs Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Anna Sara Vilma Hedvig Helene Johanne Caroline Nicoline Maria Jørgen August Fredrik Johan Henrik Jacob Simen er noen jeg synes;)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Disse synes jeg passer: Johan Henrik Isak Levi Einar Jørgen Simen Edvard Aksel Sigrid Sofie Ragnhild Amalie Ingrid Marie Edel
*Dubsgirl* Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Oskar, Gustav, Lauritz og Edward Oskar, Gustav, Lauritz og Mathis Oskar, Gustav, Lauritz og Victor Oskar, Gustav, Lauritz og Sivert Oskar, Gustav, Lauritz og Lavrans Oskar, Gustav, Lauritz og Mikael Oskar, Gustav, Lauritz og Mikkel Oskar, Gustav, Lauritz og Didrik Oskar, Gustav, Lauritz og Ulrik Oskar, Gustav, Lauritz og Brage Oskar, Gustav, Lauritz og Ludvig Oskar, Gustav, Lauritz og Aksel Oskar, Gustav, Lauritz og Herman Oskar, Gustav, Lauritz og Fabian Oskar, Gustav, Lauritz og Peder Oskar, Gustav, Lauritz og Haakon Oskar, Gustav, Lauritz og Selma Oskar, Gustav, Lauritz og Anna Oskar, Gustav, Lauritz og Dina Oskar, Gustav, Lauritz og Helene Oskar, Gustav, Lauritz og Hermine Oskar, Gustav, Lauritz og Thelma Oskar, Gustav, Lauritz og Matilde Oskar, Gustav, Lauritz og Jenny Oskar, Gustav, Lauritz og Live Oskar, Gustav, Lauritz og Livia Oskar, Gustav, Lauritz og Filippa Oskar, Gustav, Lauritz og Agnes Oskar, Gustav, Lauritz og Eline
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Fine guttenavn! En fjerde gutt bør hete Edvard, Viktor, Henrik eller Ulrik. Ser August er foreslått, men Gustav og August sammen er jo veldig likt. Jenteforslag: Maria Henriette Ulrikke Katinka Sofia
Vannmann35 Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Er dette navnet på sønnene dine? I tilfelle har du noen flotte navn :-) Jeg stemmer for følgende: Gutt: Edvard Herman Johan Selmer Syver Jente: Hermine Serine Johanne/a Harriet Margareth
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Disse syns jeg passer: Aksel, Edvard, Jørgen eller Johan. Ragnhild, Sofie, Jenny, Marie eller Susanne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå