Gå til innhold

Sofie eller Ella?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er best og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ella fordi Sofie er kjedelig og oppbrukt. Hva med eventuelt Sofia? Men Ella er nydelig og min favoritt blant dine.

Skrevet

Begge er fine, men jeg holder en knapp på Sofie, selv om jeg er enig at det er mye brukt nå!

Skrevet

Sofie! Rett og slett fordi jeg liker at jentenavn ender på E fremfor A! Også synes jeg Sofie er et veldig fint navn da :o)

Skrevet

Ella fordi det er finest! Også veldig enig i at Sofie er mye brukt, dersom det har noe å si.

Skrevet

Vet om veldig mange bittesmå Ella`er også, om hi ønsker å være original...;)

Skrevet

hvorfor og ja!!

hm niesa mi heter Ella, og da er jo det det vakreste navnet i verden.

Vi vurderte Sofie som andrenavn hvis vi skulle få jente (vi får gutt) men det er for vanlig og for mye brukt

Ella er mer spesiellt.. det bare stråler av det på en måte

Skrevet

Ella er finest. Sofie er også fint, men er lei av det.

Skrevet

Ella er vakkert! Sofie er det og, men det er så vanlig. Hva med Ella Sofie? Utrolig fint - synes jeg. Lykke til.

Skrevet

Begge navnene er pene! Blir fint uansett.

Men til dere som sier at Sofie er for mye brukt, Ella er på 3. plass på lista over navn som økte mest fra 2002-2007(bak Leah og Linnea) så det er vel en ganske stor mulighet for at Ella også havner på topp-ti etterhvert.

Sofie var for øvrig det navnet som økte mest fra 2006-2007. Alt ifølge Statistisk sentralbyrå.

Skrevet

sofie:) mye finere enn Ella.

Får jeg jente denne gang, skal hun hete MIlle Sofie:)

Skrevet

Jeg liker best Sofie - det er klassisk og koselig, mens Ella føler jeg er litt mer typisk trendy akkurat nå. Det er også det 4 mest brukte jentenavnet i Oslo.

Skrevet

Ella er litt "gammel tante" - har et par grandtanter som heter det. Men søtt navn.

Sofie - helt greit.

Ikke navn jeg ville valgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...