Gå til innhold

Hva slags MME bruker dere og hvorfor den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi brukte NAN da hun ble født og brukte den en stund, helt til hun fikk voldsomme smerter i magen.. Lå og ristet skikkelig.. Fikk beskjed av HS å prøve NAN H.A1,men den hadde nøyaktig samme virkning. Vi bruker nå Hipp,og har så og si ingen luftsmerter lenger.. Kanskje bare bittelitt.. Samtidig synes jeg melka virker mer fristende på en måte, pulveret også er mer luftig og virker ikke så kunstig.. På mange måter synes jeg også hele ungen har blitt bedre! Hun er mye kvikkere og våken etter vi bytta.. I morges prøvde vi Collett sin,bare for å prøve.. Den synes jeg klumpet,lukta vondt og "hang" på flaska.. Også kom det masse gulp... Kom igjen,jeg vil så gjerne høre deres erfaringer!

Skrevet

Vi bruker NAN og jeg har ikke tenkt så mye på å bytte egentlig. NAN funker greit, men jeg har ingenting å sammenlikne det med så kan ikke si noe fra eller til. Er redd hvis jeg bytter merke at hun skal reagere på det.

Skrevet

nan funka dårlig her også, så vi sverger til hipp!

Skrevet

Vi brukte også nan fra dag en men lillemor fikk mye vondt i magen så vi byttet til collet sin, synes magen har blitt mye bedre men det kan ha noe med at vi har begynt med kiropraktorbehandling....

Synes collet sin mme har gitt lillemor uggen ånde, gulper mere og det stinker spy av gulpet.

Men magen er jo bedre...

Vurderer å prøve hipp sin... har hørt flere anbefale den... Hva sier du?? Anbefaler du også denne??

Skrevet

Vi bruker NAN1, har brukt det siden lille gutt ble født for 6 uker siden. har egentlig ingeting å sammenligne med. han har ikke hatt noe spesielt magevondt, men nå har han ikke hatt avføring på snart 5 dager å mistenker at det kansje kan ha noe med at han reagerer på nan, så skal prøve et annet merke. ( han får forresten malt i vær eneste flaske):

Skrevet

Bruker NAN (NAN1 tidligere, NAN2 nå) og er veldig fornøyd. Han har aldri fått magevondt av den og det er det enkleste merket å få tak i for de selger det overalt.

Skrevet

Vi har brukt NAN til alle 4 og har aldri hatt problemer.

Skrevet

Bruker NAN H.A.1 her, brukte hipp i begynnelsen, var ganske fornøyd med den, men det er mindre vondt i magen med nanen, men h.a.1 er jo utrolig dyr da :/

Skrevet

vi brukte nan ha1 i starten fram til ca 4 mnd. pga kolikk. nå har vi bytta til nan2. er eneste merket han liker og ikke gulper av..

Skrevet

Bruker bare HIPP, prøvde nan for alergikere, men bæsjen ble helt grønn og gav mye luft i magen.

Skrevet

Bruker HIPP sin fordi den er økologisk.

Skrevet

Har prøvd de fleste (NAN, Hipp, Collett, Holle og Småfolk) og ender tilbake på Hipp hver gang. Det er den som funker best for oss: Regelmessig avføring, minimalt med gulp, minimalt med luft i magen (ikke minst) småen liker den.

Av de vi har prøvd var Småfolk den som ga mest vondt i magen, og Collett den som ga mest gulp og luktet værst.

Skrevet

hvor får man tak i Hipp sin? Har ikke sett den noe sted jeg!

Skrevet

Bruker også hipp fordi den er økologisk. Til nød småfolk. Nestle boikotter jeg.

Skrevet

Er i alle dagligvarebutikkene her..

Skrevet

Bruker Nutramigen, kjøpes på apotek til 249 kr boksen.

Har prøvd NAN, SME, Hipp, Aptimil, Farleys (britiske merker), men ungen bare kaster opp av det, skikkelig spyr!

Så jeg gikk på apoteket og forhørte meg.

Denne "melken" drikker han og elsker han, den er lagt på ris, palme, kokos olje og der er ingen melke melk i den, men kunstig fremstilt til å "fungere" som melk. And it does! :)

Skrevet

Hei.Har gitt min gutt nan og collett.Fant ut at Collet gulpet han mye av,skikkelige sur lukt.Sterk spylukt.Colleten er tykk som fløte.Nan var best.Tynnere,å gulpet ikke.Prøvde hipp.Var ikke noe særlig.Var dyr også..

Skrevet

jeg sverger til ferdigblandet NAN, brukt det fra amminga gikk skjeis og bruker det ennå! synes det pulveret bare er et styr;o)

Skrevet

Alltid brukt nan sin, men byttet forje uke, pga pris:D Hipp sin koster jo halparten av nan sin..hehe Men synest som du sier at pulveret er mer luftig:D Så den virker ganske go:D Nan sin har en spesiel lukt som ikkej friste nej:)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...