Tjorven1 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Det er bare et få tall, om det er noen av oss i det hele tatt.. Som finner el med "billigtestene", de fleste av oss som er blitt mer erfarende på området sverger til Clear Blue digital, som den eneste ene! Den kan du få bestilt vesentlig billigere enn må apoteket her: http://www.billige-tester.no/eggloesningstest_clearblue_digital-c-4_31.html
eva37 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei Tjorven, Takk for tips! Det vil jeg benytte meg av. Hvor lang tid tar det fra man bestiller dem til man får dem i posten?
Eira2010 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg vil bare få tilføye at billigstripsene var gode å ha for meg som har varierende sykluser og el på alt fra dag 10 til 16. Selv om de aldri ble helt positive hos meg (heller), ble teststreken sterkere og sterkere når el nærmet seg, slik at jeg da kunne gå over til cb-digital og gjerne bare trengte å bruke en eller to av dem for å finne el.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 I forhold til tiden det tar fra bestilling til det er i postkassen så er den overraskende kort-fikk mine i løpet av en uke. Og jeg er en storforbruker da det bare koster 199 for et sett digital. pass på å betill bare ett sett om gangen, ellers må man betale moms-og det vil vi jo ikke;-) Frakten er gratis så det er bare å ta en bestilling, betale og så begynne med bestilling to, og avslutte osv osv..
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Jeg må bare få lov å fortelle at jeg har motsatt erfaring. Jeg brukte Clearblue digital 5 ganger og ble ikke gravid. Siste gangen brukte jeg billigstrips og da ble jeg gravid, så jeg tror de fungerer bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå