babypoh Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Når er de passlig å skifte ut babybagen på kombivogna til den andre delen... ?
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Som jeg har hørt så kan du bytte til sportsdel på vogna når ungen klarer å sitte oppreist selv. Det er ca rundt 6 måneder. Hvis ikke så kan ryggen få feil belastning. Jeg har OTH vogn å tenker å skifte til sportsdelen til sommeren.
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Hvis du har en sportsvogndel der ryggen kan legges helt flatt, kan den vel byttes ut når som helst. Det er jo mange bagger som blir trange etterhvert som babyen vokser til, men fortsatt har behov for voksipose eller lignende. Men, det er vel en "regel" som sier at de ikke skal sitte oppreist i sittedelen før de kan sitte stødig selv. Husker med sønnen min så begynte vi å støtte han opp med puter og dyner iløpet av små trilleturer da han var ca 6 mnd. Fikk ikke sitte oppreist, men kom høyere opp med overkroppen og fikk dermed litt mer oversikt. Funka fint det
babypoh Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 ok, takker for tips.. =) har ei datter på 7 år og, men er ei stund siden ho var så lita, så har glømt bort en del... trilla tur i går, bytta faktisk ut babydelen... kan legge ne ryggen på vogna ja... så han fikk ligge å sove heile vegen til butikken, og sitte oppreist når vi var på butikken. Han er snart 4 mnd. men veldig for seg på sin alder, liker å følle med.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 når barnet ditt kan sitte, da kan han sitte i vogna. kan barnet ditt sitte 10 min på gulvet, da er ryggen sterk nok til at ditt barn kan sitte 10 min i vogna. men de utvider jo etterhvert da. ta tiden til hjelp gå inn på bergans sine sider der står det mer om det å la barn sitte. gjelder i barne stol også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå