Gå til innhold

Orker ikke tanken på flere barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat begynt å jobbe igjen, har en gutt på snart ett år.Kjempe deilig å komme seg på jobb igjen. Syntes dette har vært ett tøft år. Men mye kos også da. Hadde alltid trodd jeg skulle få mange unger, ettersom jeg selv er enebarn. Vil egentlig ikke at gutten min skal være enebarn, men orker ikke tanken på en ny graviditet/fødsel og permisjon. Syntes det er mye mere kos nå når gutten min har blitt større. Samboeren min har veldig lyst på en til om noen år, han har også en på 5 år fra før. Er det egoistisk av meg å ikke få flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være egoistisk? Man ser jo selv hva man passer til. Ikke alle passer til å ha en hel skokk med unger. Kos deg med gutten din, du og ikke tenk så mye på om du skal ha fler eller ikke. Se det heller an om et par år.

Skrevet

Kan jo hende at dette er noe du tenker på nå. Nå er det sikkert deilig og være ferdig med permisjonen og komme seg tilbake til det "vanlige" livet igjen. Tror de fleste har godt av det og la alt det som har skjedd med graviditet, fødsel og permisjon synke inn. Og å tenke sånn er ikke egostisk syns jeg.

Kanksje er du klar for et barn til senere, kanskje ikke. Men syns du skal nyte situasjonen litt sånn som den er, og kose deg med med gutten din på snart et år.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...