Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har en gutt på 6 uker som foreløpig er navnløs. Vi klarer ikke helt å bestemme oss og liker disse (i uprioritert rekkefølge): Didrik Aksel André David Harald Noen meninger der ute?
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Didrik, Aksel og Harald er flotte og stødige navn David er greit, men jeg liker det ikke noe sørlig. André er fælt og harry....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 1. Harald, det er tidløst og sterkt, også heter pappaen min det. 2. Didrik, kjenner ingen som heter det, synes det var spesielt og fint. Sjeldent, men allikevel ikke hjemmelagd. 3. David, liker det veldig godt, men Didrik kom høyrere på rangeringen pga orginalitet. Men velger man David kan man ikke bomme. 4. Andre`: Hadde problemer med å finne den durten over e-en, og det teller negativt. Liker Anders eller Andreas mye bedre. 5. Aksel, et navn veldig mange nå liker, men jeg dessverre synes er karakterløst og svakt. Sorry. Håper det ikke er favoritten din.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 PS! Jeg glemte å si at han har en storesøster som heter Helene. Synes det er litt viktig at navnene harmonerer. Andre forslag enn våre fem tas også mot med takk :-)
prebs Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jeg liker veldig godt: 1.Harald 2.Aksel 3.David Jeg er ikke glad i Didrik og Andre`. (Jeg er dårlig på apostrofer...)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Jeg liker Didrik veldig godt. Kan være fordi min bestefar heter det da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå