Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle så gjerne hatt noen å trille tur med ett par ganger i uken. Hadde vært så hyggelig å bli kjent med noen som er litt i samme situasjon som meg. Har vært på barselstreff, men de andre på gruppen var 19 år gamle, og siden jeg er 28 følte jeg at vi ikke har så mye til felles.

Jeg bor på Rognheim (ligger i området Munkvoll, Hallset, Hoem), fikk mitt første barn i januar og er som sagt 28.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg bor på Havstad! Kan godt trille sammen deg av og til om du vil!?

Jeg er 26 år, har en gutt som er 6,5 mnd. Mitt første barn.

Har ei venninne jeg triller med så kan godt hende hun også vil bli m noen ganger. Vi møtes ikke så ofte da, blir vel max en gang pr uke. Hun har en gutt som er 6 mnd.

Vi kan jo iallfall treffes..Jeg drar t byen og sånn av og t, så ikke sikkert d blir flere ganger i uka. Men vi kan jo se an..

Skrevet

Så koselig!

Har som sagt lyst til å bli kjent med flere i samme situasjon, så det er bare hyggelig å treffe venninnen din også. Så mange turer i uken trenger det ikke å bli, bare jeg kommer meg ut og får pratet litt med andre en gang i blant.

Send meg en pm så kan vi avtale å møtes.

Skrevet

Hei igjen!

Verken du eller jeg har profil så går ikke an å sende pm. Hva om vi møtes mand el fre? Så kan vi utveksle tlf nr og sånn da. Kan møtes utenfor 3t? Eller migosenteret? Passer d kl 11? (Jeg er ledig mand, tors og fre i uka som kommer)

Skrevet

Hei, jeg vil gjerne være med å trille en dag. Er 28, dvs 29 i nest uke... Bor på Hoem så det er ikke langt unna deg! Jeg har en gutt på 6 måneder.

Skrevet

Jeg skal på helsestasjonen på mandag 12.30, men vi kunne sikkert gått en liten tur før det, evt kan vi møtes på fredag etter lunsj. Torsdag er jeg opptatt. Hva med å møtes ved hovedinngangen på migosenteret 11.30 på mandag? Blir kanskje en litt kort tur, men tror gutten min blir sliten om vi skal være borte så alt for mange timer.

Skrevet

Vi møtes utenfor migosenteret 11.30 på mandag! Supert d:-) Trenger ikke så lang tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...