Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Oselie Ofelia Nikoline Nine Ninni Og hvilket er finest?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Oselie: Aldri hørt, likte det ikke, høres litt hjemmesnekret ut for å få et sjeldent navn. Sorry. Ofelia: Litt overklasse "sett deg ned ved pianoet og spill"- navn. Ser for meg en overlegen snobbejente. Nikoline: Helt greit. Nine: Ukjent for meg, likte det ikke. Ninni: Ikke min smak Altså: ikke navn jeg ville ha valgt.
Troillpia Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Min rangering: Nikoline - et veldig pent navn :-) Ninni - sånn passe... Nine - likte jeg ikke! Oselie - likte jeg ikke! Ofelia - likte jeg ikke!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor ikke bare Nina? Aller jeg kjenner med det navnet er søte og greie så navnet gir meg gode assosiasjoner iallfall.
prebs Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Oselie- aldri hørt før, likte ikke Ofelia-Hamlet, ikke så veldig begeistret Nikoline- kjempefint, min favoritt av disse Nine- ok, men Nina er finere Ninni- pent, men synes Nanna er finere
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Oselie - det var stygt! Otilie/Otelie er finere Ofelia - ok Nikoline - meget spesielt! Men syns det var finest. Nine - altfor sukkersøtt, og ikke pent! Nina er bede. Ninni - stygt og sukkersøtt. Beklager, men ærlighet varer lengst ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Nina heter søsteren min; -derfor kan jeg ikke bruke navnet. Er det dumt med Nine / Ninni da -med et fornavn til etter? Eks Nine Henriette? Hi
Vannmann35 Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Min rangering: 1. Ofelia - stilig gammel klassiker 2. Nine - koselig og sjarmerende 3. Ninni - søtt og koselig 4. Nikoline - stilig og flott, men litt tungt.... 5. Oselie - bare snodig...
ma-85 Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Oselie - hva slags navn er det? Høres hjemmesnekra ut... Ofelia - snobbenavn... Nikoline - helt greit. Nine - liker bedre Nina. Ninni - søtt, men litt kallenavnaktig. Må bli Nikoline eller Ninni. Evnt begge - kan jo hete Nikoline og bli kalt Ninni feks?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Nikoline er klart det fineste navnet. Liker ingen av de andre alternativene..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 Anine er fint ja !!!! Blir glad for flere liknende forslag? Hi
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Oselie - Beklager..ikke fint Ofelia - Njjeeeeei..tror ikke det Nikoline - Er det fineste av forslagene Nine - Nope Ninni - For hotel væsar.. passer bedre som klenge navn
nussie Skrevet 10. mars 2008 #16 Skrevet 10. mars 2008 Syntes Ninni er greit,de andre likte jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå