Gå til innhold

Hvor tørker dere klær???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så møkkalei av å ha klesstativ med klesvask i stua :-( Bor i rekkehusleilighet, og har ikke andre steder enn i stua hvor det er bra klestørk. Så nå er huset "shina" og vaska til helga, og så må jeg fylle stua med klesvask. Kjedelig!! Gleder med til august for da skal vi flytte i stort hus MED vaskerom :-) (De fleste av dere har kanskje tørketrommel??)

Fortsetter under...

Skrevet

Vi bor også i rekkehus og der er det vaskekjeller med stor tørkeplass.

: )

Skrevet

På vaskerommet i kjelleren:)

Skrevet

samme som deg..stativ i stua..drittlei jeg oxo..ser ikke pent ut

Skrevet

Dere har vel ikke alt tøretrommelen?

Annonse

Skrevet

I gangen, har varmepumpe så der tørker de på et blunk.

Har tørketrommel også, så bruker den til klær og håndduker til babyen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo.

eller, nei.. ullklær henger jeg opp :)

Skrevet

Som regel i tørketrommelen, men det som ikke går i den blir tørket oppe i "galleriet" over trappen for der tørker det raskt pga all varmen som stiger opp. Husker da vi bodde i leilighet og hadde liten plass. Lot stativet stå i stua foran vedovnen om natten og på vårt soverom foran åpent vindu om dagen...

Skrevet

Vi henger det i en gang utenfor stua. Vi har ikke trommel og bruker uansett ikke trommel på annet enn håndklær og sengetøy.

Lufter jevnlig der tøyet tørker.

Skrevet

I kjelleren. Har tørketrommel men prøver å ikke bruke den så mye.

Skrevet

bor i hus nå, men kjeller ikke ferdig. tørker i stor hall.

i leiligheten jeg flytter til er det heldigvis et lite vaskerom. skal kjøpe tørkestativ som kan heises i taket.

har trommel men bruker den lite.

Skrevet

Jeg har to tørkestativ i gangen, gleder meg til vi får ordnet litt opp ute og lagt stein, da skal jeg ha tørkeplass ute.

Netse vinter kommer jeg sikkert til å bruke gjesterommet som tørkeplass.

Annonse

Skrevet

Bruker mest tørketrommel, men hender jeg henger klær til tørk på badet. Før badet ble pusset opp brukte vi stua.

Skrevet

på vaskerommet har vi tørkestativ som heise opp i taket, tørker superfort der. til nød tørker jeg klær på et vingestativ på gjestebadet, har tørketrommel, men bruker den sjelden

Skrevet

Ute, har stor hage..men har ikke mulighet for å tørke under tak enda..så da er det VELDIG væravhengig..så nå med mye nedbør og vindt så tørkes det stort sett klær inne på loftstua som ikke er i bruk..

Skrevet

Vi har gjort om en bod til vaskerom, og tror det er den beste investeringen jeg har gjort.. :-) Deilig å ha det borte fra syn og ferdsel. Vi har tørketrommel, men bruker den kun på håndkler, kluter og sengetøy.

Skrevet

vi tørker på gjesterommet, som senere kommer til å bli barnerommet, og da får vi et lite problem med tørkinga. har også tørketrommel, men den bruker jeg bare til undertøy, sengetøy, håndklær og babyklær..

Skrevet

Har tørketrommel, men den brukes kun i krisetilfeller.

Ellers så står tørkestativet i kjellergangen, som er utenfor vaskerommet. Gangen er svææær.

Vaskerommet er også stort, men det er kaldere og dårligere tørk der.

Skrevet

Det som kan går i tørketrommelen.... men ellers tørker vi ute på verandaen på dagtid, også setter vi det inn på stua om natta. Kanksje det er et alternativ for deg? Når badet blir møblert om får vi forhåpentligvis plass til tørkestativet der...

Skrevet

Samma som deg , på stua :(( dritkjipt , gleder meg til sommer , håper vi får masse soool :D

Skrevet

hei, har just kjøpt et super praktisk tørkestativ på ikea. Det kan brettes ut etter ønsker. ta en titt på sidene deres. www.ikea.no

super praktisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...