MiniBassen Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Er så morsomt. Så og si hver dag sitter hun og synger disse sangene. Med bablespråket sitt og en særegen tonedøvhet! ; ) Bevegelser og dansing til lille petter og greier. Her en dag våknet jeg faktisk av at hun lå i sengen og sang bæ bæ lille lam. Er så søtt! Hun synger: BÆ BÆÆÆÆÆÆÆ lelle LAAAAA og så er resten babbel. Måtte bare dele det med dere. : )
nickoline og supermann Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 ti hi... andreas sier bare baba.. ,men tror ikke de synger den i barnehagen. ,men lille petter eddrekopp kan han med fingrene. store bevegelser........... litt søt da!
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Hehe, det er så søtt! Her sier hun "bæ, bæ lille land..." I tillegg går det i postman pat og edderkopp-sangen. Helst hele tiden! Og hode-skulder-kne og tå... Pluss pluss... tror bare hun eeeeeeeelsker sang og dans..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Her også! "Lillepetter edderkopp" er favoritten, så er neste favoritt "mø-mø-mø, mø-mø-mø kan du si meg hvem jeg er...," og deretter har vi "kom å bli med, kom å bli med, kom å bli med til himlen" De er alle sanger med bevegelse som er helt topp i deres alder nå! Forresten så glemte jeg å nevne siste favoritt!! Den er skikkelig stas og det er Ro ro til fiskeskjær! Da ror vi og gynger fram og tilbake =) Hun elsker den! og de små nevene ror for harde livet =))))
mai mammaen til to Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 ja er så kjekt når de begynner å synge. snuppa her har lenge hatt lille pusekatt som favoritt... har fått henne til å synge den på mobilen min så har det som ringe tone. gjett om det bare er kjempe søtt..
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Lille petter edderkopp var tulla mi også veldig glad i rundt 15 månders alderen, og bjørnen sover. No nærmer ho seg 2 år og det er sangene "hjulene på bussen", "min hatt den har trekanter" og "på låven sitter nissen" som er av stor interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå