Gå til innhold

Jenta mi på 1,5 har dilla på bæ bæ lille lam og lille petter edderkopp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så morsomt. Så og si hver dag sitter hun og synger disse sangene. Med bablespråket sitt og en særegen tonedøvhet! ; ) Bevegelser og dansing til lille petter og greier.

Her en dag våknet jeg faktisk av at hun lå i sengen og sang bæ bæ lille lam. Er så søtt! Hun synger: BÆ BÆÆÆÆÆÆÆ lelle LAAAAA og så er resten babbel.

Måtte bare dele det med dere. : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ti hi... andreas sier bare baba.. ,men tror ikke de synger den i barnehagen.

,men lille petter eddrekopp kan han med fingrene. store bevegelser........... litt søt da!

Skrevet

Hehe, det er så søtt! Her sier hun "bæ, bæ lille land..." I tillegg går det i postman pat og edderkopp-sangen. Helst hele tiden! Og hode-skulder-kne og tå... Pluss pluss... tror bare hun eeeeeeeelsker sang og dans..

Skrevet

Her også! "Lillepetter edderkopp" er favoritten, så er neste favoritt "mø-mø-mø, mø-mø-mø kan du si meg hvem jeg er...," og deretter har vi "kom å bli med, kom å bli med, kom å bli med til himlen" De er alle sanger med bevegelse som er helt topp i deres alder nå!

Forresten så glemte jeg å nevne siste favoritt!! Den er skikkelig stas og det er Ro ro til fiskeskjær! Da ror vi og gynger fram og tilbake =) Hun elsker den! og de små nevene ror for harde livet =))))

Skrevet

ja er så kjekt når de begynner å synge. snuppa her har lenge hatt lille pusekatt som favoritt... har fått henne til å synge den på mobilen min så har det som ringe tone. gjett om det bare er kjempe søtt..;)

Skrevet

Lille petter edderkopp var tulla mi også veldig glad i rundt 15 månders alderen, og bjørnen sover. No nærmer ho seg 2 år og det er sangene "hjulene på bussen", "min hatt den har trekanter" og "på låven sitter nissen" som er av stor interesse. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...