Gå til innhold

Noen fra Asker eller Bærum området? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt om meg:

Jeg har termin 6 Juni med vårt første felles barn.

Mannen har en fra før på 13.

Bor i Asker med kommer fra Bærum, og har planer om å flytte tilbake dit snart.....

Er "gammel" førstegangs....fyller 40 i år!

Uææææ.....

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er fra bærum :)

har flyttet til vinstra nå da, men skal føde hjemme i bærum - og siden jeg går gravid med to, blir det ofte kontroller på bærum sykehus:)

er førstegangs, er 22 år gammel og venter som sagt tvillinger :)

Skrevet

Nesten! Har vokst opp i Asker, men flyttet til Bærum for ti år siden. Har nå bodd i Røyken de siste fire årene. Måtte bare skrive for jeg ser at vi har samme termindato!

Skrevet

Hei,

jeg bor i Bærum, skal føde på Bærum sykehus, termin 18. juni. Er 30 år gammel og har ingen barn fra før.

Skrevet

Hei,

Saraklara vi er visst både like gamle og har termin samme dag:-) Jeg bor også i Bærum og skal føde på Bærum sykehus, sammentreff! Jeg har imidlertid en gutt på 3år allerede.

Skrevet

Heisann!

Flyttet til Bærum sammen med min samboer i høst.Har bodd i oslo i mange år,men fint å komme til rolig ,barnevennlig strøk :-) Er også førstegangsfødende med tvillinger,37 år gammel.Termin 28 juni.Jeg skal føde på rikshospitalt .Hadde vært fint å komme i kontakt med vordende mødre i samme område.Jeg bor på Vøyenenga.

Skrevet

Vi sees kanskje på fødestua da:-)

Hvor bor du, Elec og dere andre? Jeg bor på Bærums Verk.

Skrevet

Stabekk sentrum :D

Skrevet

Jeg er andregangsfødende, 32 år, bor på Gjettum :-) Har termin 12. juni, skal føde på Rikshospitalet.

Skrevet

Jeg er fra Bærum, bor i Lommedalen med samboeren min. venter en liten prinsesse 13. juli :-)

Hvis du er interessert er det en BiM-treff for bærum/asker mammaer i sandvika onsdag 26. mars, god miks av både alder og termindatoer :-)

Se på treffsiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...