Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Må få si Linus. Vet ikke om jeg har hørt om Mingus en gang..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 For å være helt ærlig,så er de navnene der håpløse for min del. Synes ingen av de er i nærheten av fine. Passer på et tvekjønna barn... Har du ingen andre alternativer?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Liker Linus best, Mingus har jeg aldri hørt, kan vel ikke være et vanlig norsk navn?
Gulp Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hvis jeg må velge, blir det Linus. Men egentlig liker jeg ikke noen av dem. Synes begge er for pusete og "liksomnavn", og ingen av dem passer så bra når gutten begynner å bli voksen. Synes jeg da.
Vipsenmamma Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Vanskelig å si - begge er like håpløse. Har du ingen andre alternativ?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Vel, for å være ærlig syns jeg ingen av navnene var litt fine engang! De er feminine og sukkersøte, og jeg ser ikke for meg en voksen mann med disse navnene. Beklager.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Jeg synes Linus er kjempefint navn. Har det som nr 1 på min liste med navn akkurat nå.
Vannmann35 Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Vet om en liten Linus, men ikke så glad i navnet da... Ville nok imidlertid valgt det fremfor Mingus ja...
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Sønnen til Marte Stokstad, ene programlederen i "Norske Talenter", heter Mingus. Grusomt navn forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå