Helga69 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei Er det Julie73 som har skiftet navn? Ja, jeg er innom i ny og ne, men skriver aldri - så å si:-). Venter på nytt forsøk. Gi et lite hint om hvem du er, ser ut som du bare har skiftet nick. Men kommer tilbake med mer når jeg får bekr. på at du er Julie :-)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hei Ja jeg har byttet navn :-) venter du på nytt forsøk, ergo gikk det forrige dårlig, så synd. Hva skjer videre fremover for deg nå da?
Helga69 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hei og først og fremst gratulerer:-) Jeg så for noen dager siden at jeg var etterlyst tidligere også. Men da var jeg dessverre veldig opptatt med mye annet og fikk ikke anledning til å skrive. Jeg skriver så og si aldri her inne, selv om jeg titter innom jevnlig. Men det betyr at jeg så at du hadde fått store bivirkninger av hormonene. Det hørtes svært ille ut også så langvarig! Men så bra at du er litt bedre og ikke minst at du ble gravid, selv med store omkostninger. Hvor store de har blitt skjønner jeg når du skriver at det ikke er aktuelt med flere ganger. I allefall var det ikke det da. Selv ble jeg ikke gravid. Skjønte det etterhvert, men vi hadde midt i det hele planlagt bryllup (før jeg fikk vite at vi skulle igang med prøverør og vi valgte ikke å utsette, men gjennomføre det, da det uansett bare var oss to som skulle være tilstede) slik at jeg fikk mensen på testdagen, men reiste samtidig utenlands for å gifte meg to dager etter. Og brylluppet ble veldig bra, og gjorde at jeg fikk tankene over på noe annet. Derimot så håper jeg jo hele tiden på en graviditet, så jeg merket at jeg ble skuffet igjen nå når jeg fikk mensen, men skal igang igjen med spray etter påske. All medisineringen min var plankekjøring og jeg håper at det også blir det denne gangen. Men skjønner jo at overstimulering kan ramme meg som deg. Etter at også bryllupet var overstått var det nesten en lettelse å kunne begynne å arbeide igjen. Jeg har en svært konsentrasjonskrevende jobb og merket at konsentrasjonene var under nullpunkett ifb med prøving og bryllup. Til tross for delvis sykemelding i rugetiden ble mye tid kastet bort. Neste gang tror jeg at jeg kommer til å ha mer sykemelding, selv om det også kan være godt å få tankene over på noe annet en periode. Men at du nå har "logget deg på" igjen betyr vel at du begynner å bli bedre noe som gjør at du også kan nyte graviditeten din mer. Det høres så koslig ut å være gravid, men jammen krevende også med tanke på dine opplevelser. Klem Helga
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hei, jeg prøver igjen...skrev et laaaangt svar til deg, også låste maskinen min seg, selvfølgelig- så jeg orker dessverre ikke å begynne på nytt :-( men først av alt vil jeg gratulere med bryllupet, det var kjempekoselig. Skjønner at det blir mye blanede følelser, og fra glede til ulykke..men du lykkes nok neste gang. Beklager at svaret blir litt kort nå, men jeg skrev så langt i sted som sagt og ble litt sur når alt ble borte....jeg skriver mer senere. jeg blir nok ikke så mye inne her lenger, ville egentlig høre hvordan det gikk med uke 3-gjengen...og de jeg har snakket litt med. jeg trengte litt råd og veiledning før IVF, men nå når jeg er gravid og har ligget såååå lenge på sykehuset, vil jeg bare bli frisk og bruke tiden min ute, gå turer, gjøre masse jeg ikke har gjort på lenge - så pc'n blir nok ikke 1. pri ;-) Jeg håper virkelig du slipper å bli overstimulert noen gang, for det var et sant helv....som jeg ikke unner noen. frister ikke til gjentakelse heller, så går det galt for oss nå, så blir det ingen barn her hos oss. Nå må jeg ha en pause, men vi snakkes mer senere. Ingen beklager så kort og upersonlig svar.....nå må jeg sove litt. Masse lykke til iallefall. stor klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå