Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Synes jeg fikk litt dårlig respons sist jeg spurte, så prøver igjen. Hvilket foretrekker du?
prebs Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Mitt valg ville vært: 1.Caroline- vakkert og klassisk 2.Hermine- sjarmerende 3.Othilie- ikke så glad i
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 CAROLINE! De andre burde ikke være aktuelle...
Ryddemamma Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Alle tre! Synes det er vanskelig å rangere - alle tre er favoritter her. Jeg er veldig glad i dobbeltnavn - hva med Hermine Othilie eller Caroline Othilie??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Alle er veldig sukkersøte synes jeg, men Caroline er verst. Othilie- litt fint, men er på en måte litt vanskelig å uttale. Føles litt friskt og annerledes. Hermine- tenker harry potter og ellers en vanlig jente fra vestkanten med rutete bukser Caroline- tenker fantasiløse dillete foreldre, men ordentlig navn.
Helena73 Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Synes alle tre er nydelige, men holder en knapp på Hermine eller Caroline som forøvrig er blant mine absolutte favoritter.
**geisha**06♥08 Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Av disse tre ville jeg gått for Hermine:o) Lykke til med valget, sliter noe innmari med navn selv!! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå