trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Lagt ut bilde av magen fra i dag - 26 uker på vei den 7 Mars Er litt stolt da vet dere..
*H* Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 hehe steike det var en fin kul ja:) jeg venter bare 1 da, så er inne og smugtitter på dere med fler der inne. hehe, jeg er uke 35 og kulen min er nesten litt mindre enn din.. så artig det må være med 2!!!
mammalea med to i magen Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Før en herlig mage du har. Gleder meg masse til jeg og' får en sånn. Er 14 uker på vei med mine to.
Sol med 2! Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Flott kulemage! Jeg har også en sånn, men synes den begynner å ese ut til sidene nå, er 28-6 i dag. Det begynner vel å bli trangt...
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Åh! Tenke seg til! 26 uker og hundre dager igjen til termin - om jeg går så lenge. Og det er jo trangt og tungt her allerede føler jeg! Sparkene i magen blir mer og mer hardhendte og jeg frykter jeg kommer til å miste et par ribbein!
Pluttiplutt Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 fiiin mage du trude:)kjempefin!! la ut av min og jeg, er i siste dag i uke 30 nå men hadde ingen bilder etter uke 26..så jeg legger ut nye etterhvert..hehe..blitt en smule større siden uke 26..
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 wow! ja du hadde vokst deg stor og fin plutti! syntes nesten det er skummelt hvor fort ukene går - hvor fort vi blir store - og ikke minst : så fort fødsel nærmer seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå