LINDA*** Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Må til byn for å kjøpe ordentlig grav.test etterpå!!! herreguuuud... Jeg er helt shaky!!!!!!!! Sist tok det 8 pp før den satt!
Mamma Mirabell Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Får bare si gratulerer da.. En strek er en strek har jeg hørt :)
LINDA*** Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 jo'a, men jeg er ikke heeelt overbevist MÅ kjøpe en cb etterpå! Skulle hatt mensen i går/i dag... Ingen tegn på det gitt, eller, jeg vil heller kalle det gravide-tegn, hehe;) (hva er forskjellen, liksom;)
Mamma Mirabell Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Morro!!! Hadde kjøpt flere tester jeg oxo Hehe klart det er gravid tegn :)
mammantilverdensbestebarn Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Det var kun en svak svak strek begge gangene jeg fant ut at jeg var gravid:) Så tror nok du er gravid ja:) Lykke til, så moro:)
LINDA*** Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Takk for alle søte ord:):) Nå må jeg løpe!!!
*Rutletutt* Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Jeg våger meg på en gratulasjon, jeg:o) Så gøy da!!!! )
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 gratulerer, hadde venta et par dager jeg før jeg tok ny, hadde svak strek på min to ganger på rad samme dag hehe, deretter venta jeg et par dager og da var det en helt klar strek. Ingen tvil.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 En strek er en strek. Min "svake skyggestrek" er i dag en herlig gutt på 6 måneder!
LINDA*** Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2008 Da har jeg kommet hjem fra byen og apoteket, og ikke minst tatt testen. Vil konkluderer med at det er den SVAKESTE streken i Europa!!! Hehe.... Men jeg har bedt samboeren kjøpe med nye tester på vi hjem fra jobb, Så får jeg sjekket med morgenurinen. Herregud. Dette er helt vilt! Også etter 3 pp! Men som dere sier: en strek er en strek. Det er jo det?? Bare syns det er så raaaaaart. At dette skjer meg:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Da slenger jeg inn et gratulerer så masse!! =)
Mops7 Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer!!!' Jeg hadde også historiens svakeste strek.. hverken venninner eller mann tok det for å i det hele tatt være strek;) Men jeg mener at EN test kan være feil, mens to ikke har skyggestrek hvis du ikke er gravid. Morro morro. Ha et vidunderlig svangerskap!!
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, jeg måtte også teste flere ganger, og dro til og med til legen i tillegg for å få det bekreftet. Men han sa jo bare det jeg allerede visste, en strek er en strek, uansett hvor svak. Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå