Gå til innhold

Synger dere for babyen i magen? Jeg har allerede...

Anbefalte innlegg

begynt å synge jeg da! Er i uke 25 i morgen og etter en besøk hos legen for kontroll, sa hun at nå kunne jeg begynnne å synge til babyen, for rundt den tida kunne babyen høre. Og om man gjorde det ut svangerskapet og etter så kan babyen kjenne igjen sangen/stemmen!

Så da jeg stod opp og tok meg en dusj, masserte jeg magen min og sang for henne, jeg syntes det var så koselig at jeg begynte å gråte....ufff hormoner altså!!! Det er ingen vuggesang, men mannen min har en sang som betyr mye for han og han sa at når babyen ble født så skulle han synge den til henne som vuggesang, for det er den fineste sang han vet om....og nok en gang begynte jeg å grine, uff..heheh jeg må lære meg teksten ordentlig og kanskje trene litt med sangstemmen.....for synge kan jeg ikke!

Er det flere her som allerede har begynt med øvelser eller sang for babyen i magen?

Fortsetter under...

Synger ikke for babyen egentlig, men synger masse for storebroren på 2,5, så hun får jo hørt en del sanger samtidig hun også:-)

Nattasangene blir hun i hvert fall godt kjent med, og storebrors yndlingssanger, også nynner jeg litt for meg selv mens jeg støvsuger og slikt da.

Men jeg pleier ofte å sitte og kommunisere med henne ved å dytte litt når hun sparker og få spark tilbake, og prate med henne når hun spreller som verst:-) Kjempekoselig!

Jeg synger for babyen =) Har valgt noen få rolige sanger, som jeg håper hun skal kjenne igjen når hun kommer ut og roe seg med de ved leggetid f.eks. Kjempekos! Også prater jeg litt med henne når hun styrer og sparker som verst =)

Jeg synger også. Har valgt en vuggesang som jeg synger så ofte jeg kommer på det. Synger ikke så høyt, for det er litt rart å bare sitte der og synge for seg selv. Han hører vel det likevel der inne. Forøvrig synger jeg i kor, og da blir det jo flere timers synging av gangen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...