Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har ei jente på snart 4måneder som vi har måttet bysse i søvn. Men nå klarer hun å sovne av seg selv hver kveld. Deiligt:)Men om dagen sliter hun fortsatt med å finne søvnen...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 jenta mi har egentlig alltid sovnet av seg selv.. har til dags dato nesten aldri måtte bysse henne i søvn, men har heller stått med sengen hennes å strykt på henne.. men når hun var ca 4 mnd kunne jeg legge henne i våken tilstand i sengen og så sovner hun av seg selv innen 5-10 min. det gjør hun på dagen også. utrolig deilig, for da hvis man har besøk eller noe på kvelden trenger man ikke bruke så masse tid på soverommet på kvelden:)
Tussa og Sofie Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hun har fra hun var 6 uker sovnet selv til natten, men måtte bysse henne i søvn eller trille på dagtid til hun var 2,5 mnd, da la jeg henne våken i vuggen og plutselig så hadde hun sovnet gitt. Nå er hun 4 mnd og sovner greit av seg selv dag som natt....hender jo det ikke går og at jeg må holde hånda eller inntil kinnet, men stort sett bra. Veldig deilig.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Kvelden: Ca 6 mnd. Dagtid: Ca 9 mnd. Men dette varierer nok veldig fra barn til barn.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Når eldste var baby, så måtte ho bysses i søvn pga kolikk. Men når det var over (sånn ved 3mnd), så sovnet hun av seg selv. Mini har sovnet av seg selv siden han kom til verden.
petite fleur Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Gutten min måtte bysses i søvn (dvs trille kurven fram og tilbake og putte inn sutten ørten ganger) fram til han var 2,5 mndr. På dagtid må han fortsatt bysses i søvn, men det tar 2 minutter så er han i drømmeland......Overlever det;-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Vi har vært veldig bevisst på at de ikke skal bysses eller ammes i søvn, så synes det går ganske bra med minsten på 7 uker. Men de trenger jo mye kontakt når de er så små!!
mammantilverdensbestebarn Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Nå er tulla vår bare 1 mnd gammel, men hun har fra dag én sovnet helt av seg selv:) Også sover hun 9 timer i strekk om natta!!
*Rutletutt* Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Det var faktisk fra forrige onsdag det - da var hun nesten 7 mnd (var 7 mnd på fredag for en uke siden);o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå