Grom-jinta Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 ...må holde hverandre oppdaterte på hvordan det gikk!
Grom-jinta Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2008 Huff...dette gikk som fryktet. Er altfor farlig å gjennomføre forsøket nå. Hadde over 50 eggposer. Er helt knust... Jeg som hadde et aldri så lite håp... Håper dere andre fikk bedre nyheter på deres UL i dag!
C *baby i magen* Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 jeg hadde 35 eggposer. ikke så lykkelig jeg heller. jeg sitter å venter på telefon fra porsgrunn. spent på hva de sier. han jeg var hos for å ta ultralyd sa det ikke så lyst ut. men jeg har et bittelite håp. har grini min økt, orker ikke grine mer. man blir liksom litt trist og skuffa og litt domme lege liksom. må le littogså. men litt tøft er dette. må du avbryte Grom- jenta?
Grom-jinta Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Uff...det skjønner jeg godt Caroline. Vet hvordan du har det for å si det sånn. Måtte avbryte ja... Føler meg helt tom jeg også. Har mest lyst til å bare legge meg ned...
C *baby i magen* Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 nå har den beskjeden jeg trodde vill komme kommet. føler meg veldig sliten. men vi gir oss ikke så lett Grom jenta, vi klarer en runde til. vi får tenke det positive at det ikke blir så dyrt med medisiner neste gang. og at det ikke blir et desember barn. men det er jo egentlig veldig alvorlig å være overstimulert da. skummelt.
Abelone76 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Nei så dumt da jenter...nå ble jeg lei meg på deres vegne.. Men dere er tøffe som klarer å se videre! Det er jo bra at det blir stoppet nå da, så beholder dere helsen og kan snart starte opp igjen:-) Og så har dere jo ikke brukt opp forsøket heller! Men jeg føler med dere. Tenkte samme tanken d jeg lå i stolen idag. Skjermen var snudd vekk, og legen romsterte med den dingsen inne meg lenge, og sa ikke ett kløyva ord... Jeg trodde han skulle si at det ikke var egg, men det var det:-) Vet ikke hvor mange, han var en mann av få ord.. Jeg spurte om det var noen eggposer.."jada", svarte han. Så spurte jeg om det var noen størrelse på de, "jada", sa han igjen..... den ene eggstokken min ligger visst bak livmora, så var vanskelig å se.. Så antallet vet jeg altså ikke. Men eggløsningssprøyta skal settes søndag, og uttak blir på tirsdag morgen. Så jeg er glad og gleder meg til uka! Klem
C *baby i magen* Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 å så bra det blir spennende. lykke til.
tubaluba Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Hei jenter. Utrolig synd for dere som må starte på ny, det er ikke rettferdig i det hele tatt.. Syns dere høres tapre ut.. Selv ble det ikke heller godkjent ENDA... må til ny UL på mandag. Hadde mange små eggposer og en stor, den var så stor i forhold til de andre at legen mente det ble spennende hva Haugesund bestemte seg for. Det ble opp i dose til mandag. Slimhinna var også tynn i fohold til sist 8,5 mm (14mm sist) men 8,5 er bra nok det. Nå sitter jeg med litt blandede følelser og håper at det ser bedre ut på mandag, ellers blir det avblåst regner jeg med. (tror ikke de har uttak med 1 eggpose. + påskeferie) Noen som vet hva som skjer hvis de blir "for" store? Kan de sprekke?? Legen virka litt urolig rundt dette, men sa ikke så mye. mvh
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Synd at det ble avbrutt for dere jenter! Så utrolig skuffende det må være!! Dere er sterke som klarer å se fremover allerede!! :-) Selv ble jeg satt på sprøyta et par dager ekstra, da noen av eggposene var litt små. Hadde mange fine størrelser, og slimhinna var tykk nok. Så det så veldig bra ut sa gyn. Så for oss blir det uttak på tirsdag, og insett på torsdag. Er så utrolig spent! Får nesten dårlig samvittighet når jeg tenker på dere som ble avbrutt! Føler virkelig med deg!
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 var på UL 7 vi også. Hadde veldig mange eggposer,men det så bra ut sa legen. Skal sette den siste sprøyta i kveld, så blir det uttak på mandag.. Er veldig spent for fikk beskjed at vis blodprosenten var dårlig på innsettings dagen onsdag så kunne det hende at jeg måtte utsette det å fryse alle egga.... håper på det beste, skulle bli sjekka jevnlig sa legen..
C *baby i magen* Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 dere kan ikke være leie dere for at noen av oss måtte avbryte, vi får nye forsøk og må tenke positivt. hvertfall jeg blir glad for at det går for dere som det gikk bra med. det er mye som skal passe når det gjelder det her. så like flaks kan ikke alle ha vet du. det er en mening for alt her i livet, var nok ikke meninga med et desember barn for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå