Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har kommet til mitt tredje brett nå og skjønner ingenting. Hørt at det er mye styr rundt blødninger når man bruker disse. Fått mensen igjen, sikkert ikke mer enn 14 dager siden sist. Hvordan er det med dere som har gått på dette en stund? Stabiliserer det seg og får dere mensen til samme tid og samme sted på brettet hver gang. Er det noen rutine i det? Før når jeg gikk på andre piller, fikk jeg mensen på nøyaktig samme klokkeslett på samme dag hver gang. Litt frustrerende dette her.
Surk Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Har ikkje hatt mensen etter at eg begynte på cerazette, så syns det er veldig greit å gå på dei ) skal straks begynne på det 7 brettet... veit ikkje korleis da elles virker..
petite fleur Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er også på mitt tredje brett med cerazette, og jeg blødde i en uke etter en uke på pillene, senere ingen blødninger. Legen sa dette var like normalt som å blø "hele" tiden eller 1 gang i mnd....tullepiller...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 jeg har også gått på cerazette, men har blødd konstant. ikke mye blod, men litt hele tiden. legen sa at å ta cerazette er akkurat som å komme i overgangsalderen.. sønnen min er straks 7 måneder, jeg revnet ikke noe under fødsel, men synes fortsatt det er grusomt vondt å ha sex. det hadde også sammenheng med cerazette mente legen.. fordi man får så tynne slimhinner av det, så alt er sårt og vondt. så det er noen skikkelig drittpiller synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå