Gå til innhold

Hvordan forhold har dere til svigerfamilien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingenting imot mine svigerforeldre, men jeg merker at jeg har svært lite interesse av dem. Jeg klarer liksom ikke å tenke på dem som min familie! Nå som vi har fått barn synes jeg det er flott at jenta får dem som besteforeldre, og jeg vil gjerne at hun skal få besøke de ofte. Men de bor ganske langt unna, så man må overnatte hvis man skal reise dit. Jeg merker at jeg allerede begynner å planlegge at mannen min og datteren min kan reise dit når jeg f.eks. skal på utdrikningslag, jobbseminar o.l. Jeg har altså ingen interesse av å være med. En venninne kommenterte dette og mente at det var frekt av meg å på en måte definere de ut av livet mitt på den måten, og at jeg burde prioritere tid med dem, særlig nå som vi har fått barn.

Hva synes dere? Jeg tenker liksom at det er vel barnebarnet sitt de er mest interessert i og ikke meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil vel helt egentlig ha minst mulig me dem å gjøre.

D e begge veia.

Skrevet

Jeg liker svigers bedre enn min egen familie, og kan gjerne reise dit uten samboer bare for å være med dem. De er veldig snille mot meg og tar like godt vare på meg som samboer, og de er veldig flinke med junior.

Regner svigers som min næremeste familie, er veldig glad i dem:)

Skrevet

jeg har ikke så mye med mine å gjøre, det samme gjelder mannen min.

De tar ikke intiativ, da gidder ikke vi heller.

Bare husk å ikke gi for mye av deg selv, da vil du tape til slutt, men velger du å vise interesse så prøv å vær påskikkelig talefot med svigers!

Skrevet

*kopierer Oblix innlegg* hehe..

Skrevet

Har veldig godt forhold til svigers....jeg og snuppa kan finne på ting med svigermor uten at mannen er med.

Vi har også hatt jentekvelder, med mamma, svigermor, svigerinne og min søster. Ut å spise, kino osv. Familiene kommer så godt overens og vi er ganske ofte sammen alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...