stabeist Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er forlover sammen med ei annen ei for vår felles gode venninne. HUn andre som er forlover sammen med meg kjenner jeg ikke! Vi har nå satt oss ned og begynt å diskutere litt hva X ønsker å gjøre i sitt utdrikningslag. Problemet her er at forlover 2 er i en helt annen livssituasjon som meg og hun som er forlover for. Hun er singel, liker å ta seg en fest i ny og ne osv....for all del...ikke noe galt med dette (skulle ønske det var meg selv av og til hehe), men problemet blir da hva vi ønsker å gjøre med hun som skal drikke ut. X har nemlig sagt at hun ønsker å ha et KOSELIG utdrikningslag.... For meg er koselig slik som spa, god lunsj, bli tatt bilder av, litt drikking innimellom og så evnt en god middag(gjerne på byen) hvor man kansje etterpå drikker videre den som ønsker det og danser litt. MEN forlover 2 vil at man skal ha div rebusløp og aktiviteter (ikke noe galt i det) og så gå ut på byen på kvelden og drikke og feste.(simpel middag) Nå kan jeg jo slenge med her at vi blir ca 30 stk hvis alle kommer. Ser dere for dere hva som er koselig og hva som er litt fest? Er det bare jeg som er på jorde eller? Syns alltid sånn utdrikningslag hvor man ender på byen blir fiasko...noen går her og noen går der...
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Ditt forslag var det jeg ønsket meg til mitt utdrikningslag, og det var det jeg fikk... så endte vi på byen til slutt, men da gikk brura hjem :-))) ha ha ha ha ha
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Da bør vel bruden si klart ifra til den ene venninnen hva hun ønsker. Det er jo bruden man skal glede. Er enig med deg at å drikke ut en person er ganske barnslig - man har da bedre fantasi. En drink i ny og ne er jo greit, men utdrikningslaget skal være morsomt og koselig - ikke en stor fjortisfest.
___ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg oppfatter det som koselig hvis mange venner kommer, det e noen aktiviteter og det ikke er lakt opp til bare rølping. Spa ol synes jeg passer dårlig på et utdrikkningslag med 30 personer. Mye bedre med aktiviteter der alle kan være med enn at bruden og eventuelt foloverene skal dra på spa og fotografering mens resten av gjestene holder på med noe annet. (Etter min mening er spa også drepende kjedelig, men det er bare meg da). Jeg synes også at det er viktigere å holde kostnadene litt nede, ved å ikke velge den dyreste maten ol. Det er bedre at alle ser seg råd til å komme enn at maten er so fin. Selv om jeg er 40 og vel etablert har jeg mer sans for utdrikkningslag som er litt ville og morsomme (ikke rølping) enn koselige og rolige arrangemanger. Jeg er enig med deg i at det er viktig å holde utdrikkningslaget samlet, men ellers støtter jeg den andre forloveren. Hennes opplegg høres morsommere ut rett og slett.
mammatil2flotte Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jeg hadde ønsket meg ditt forslag iallefall!! Ikke noen fjortisfest m fyll. Går man på byen blir man som regel spredt...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Kan dere finne en mellomting? Jeg er, av en eller annen merkelig grunn, endt opp som forlover til litt vel mange. Men det har i alle fall medført at jeg har arrangert en del utrdrikkningslag etterhver. Alt fra hæla i taket på byen, men mest av det koselige slaget. For oss er det god mat, teater/paragliding/paintball/spa/båtur/ eller en annen aktivitet alle kan være med på, pakkeleker, mer mat, masse vin og stort sett alltid felles overnatting og lang frukost sammen neste dag. Overnatting på hytte er helt topp, og vi blir så godt kjent med hverandre. Koselig i bryllup når an kjenner mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå