Gå til innhold

La oss bli kjent?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er snart 32 år. Pappaen skal akkurat rekke å bli 35 år, hvis nurket kommer til termin.

Bor på Lillehammer

Jobber som ambulansearbeider. Nå gått ut i svangerskapspermisjon, pga av risikoyrke.

Termin 23. august

Formen er ikke noe å skryte av. Ekstrem hodepine og tette bihuler slik ca fra dag 1. Ikke kvalm lenger :D

Gleder oss stort!

Jeg fylte 26 år onsdagen i denne uka. Pappaen fyller 29 i juli. Vi bor på Brandbu i Gran kommune (på Hadeland) og stortrives her. Jeg er utdannet barnevernspedagog, men per i dag er jeg uten jobb. Hadde et vikariat da jeg ble gravid og håpet i det lengste på at det skulle utvides, men det hadde ikke kommunen råd til. Fikk en telefon fra barneverntjenesten i Nittedal kommune, et par måneder etter at vikariatet endte, med tilbud om et mulig vikariat på 1 år der. Dum som jeg var sa jeg at jeg er gravid med termin 24.juni, hvilket resulterte i at jeg ikke ble tilbudt noe vikariat av Nittedal allikevel =(

Har vurdert om jeg skal utdanne meg innen noe annet, for det er forbasket tøft å jobbe i barneverntjenesten! Men kan jo bruke utdannelsen min i andre yrker også da =) Nå vurderer jeg skal forsøke å bli dagmamma etter hvert. Har lyst til å være hjemme med barnet vårt til det ihvertfall er 3 år, helst lenger. Hvis vi skal ha muligheten til det, må antakeligvis jeg bli dagmamma eller noe sånt =)

Formen er vel OK.. Vet om mange som har det verre enn meg. Er litt småsyk med forkjølelse og oppkast nå, litt plager med ryggen og hodepine.. Ellers er jeg som oftest i strålende humør og jeg føler meg overlykkelig for at det vokser opp et lite menneske inni magen min =)

Jeg er 22 år, men fyller nå straks 23. Far fylte 34 i går.

Vi bor i Fredrkstad.