Gå til innhold

La oss bli kjent?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er snart 32 år. Pappaen skal akkurat rekke å bli 35 år, hvis nurket kommer til termin.

Bor på Lillehammer

Jobber som ambulansearbeider. Nå gått ut i svangerskapspermisjon, pga av risikoyrke.

Termin 23. august

Formen er ikke noe å skryte av. Ekstrem hodepine og tette bihuler slik ca fra dag 1. Ikke kvalm lenger :D

Gleder oss stort!

Jeg fylte 26 år onsdagen i denne uka. Pappaen fyller 29 i juli. Vi bor på Brandbu i Gran kommune (på Hadeland) og stortrives her. Jeg er utdannet barnevernspedagog, men per i dag er jeg uten jobb. Hadde et vikariat da jeg ble gravid og håpet i det lengste på at det skulle utvides, men det hadde ikke kommunen råd til. Fikk en telefon fra barneverntjenesten i Nittedal kommune, et par måneder etter at vikariatet endte, med tilbud om et mulig vikariat på 1 år der. Dum som jeg var sa jeg at jeg er gravid med termin 24.juni, hvilket resulterte i at jeg ikke ble tilbudt noe vikariat av Nittedal allikevel =(

Har vurdert om jeg skal utdanne meg innen noe annet, for det er forbasket tøft å jobbe i barneverntjenesten! Men kan jo bruke utdannelsen min i andre yrker også da =) Nå vurderer jeg skal forsøke å bli dagmamma etter hvert. Har lyst til å være hjemme med barnet vårt til det ihvertfall er 3 år, helst lenger. Hvis vi skal ha muligheten til det, må antakeligvis jeg bli dagmamma eller noe sånt =)

Formen er vel OK.. Vet om mange som har det verre enn meg. Er litt småsyk med forkjølelse og oppkast nå, litt plager med ryggen og hodepine.. Ellers er jeg som oftest i strålende humør og jeg føler meg overlykkelig for at det vokser opp et lite menneske inni magen min =)

Jeg er 22 år, men fyller nå straks 23. Far fylte 34 i går.

Vi bor i Fredrkstad.

Jeg studerer til å bli førskolelærer, så jeg vil ha 1 år igjen etter at vår lille er ute. Men har heldigvis ikke mange dagene på skolen i uka så vi skal få fordelt permisjonen til far opp så han kan være hjemme når jeg er på skolen.

Har termin 27. juni.

Formen er egentlig fin den, men har vært litt svimmel de siste dagene, men fikk vite i går at jeg hadde litt lavt blodtrykk så det kan jo være grunnen. Ellers er jeg sykemeldt fra jobben jeg har ved sidenav skolen p.g.a. bekkenløsning. Og det er noe jeg plages veldig med. Er kjempe vondt og frustrerende. Er ikke alltid jeg får på meg sokkene uten hjelp og det er litt deprimerende. Men det går som oftes greit. Og humøret er på topp like vel ;)

hei;) er snart 21 år og er fra flekkefjord, en liten by på sørlandet. jeg jobber som butikkmedarbeider på en helsekost og på en klesbutikk;) menstermin er 16.sept og jeg føler meg ganske frisk og bra i form for det meste. men merker kveldene blir korte for er forferdelig trøtt om kvelden;P litt småkvalm i ny og ne men ingenting å klage av egentlig.. eidag er jeg 12+5.

Annonse

Jeg er 25 år. Bosatt midt i Trondheim sentrum med kjæreste, katt og fisk. Jeg jobber som dramapedagog og innen teater, da spesielt performance, men er for tiden sykemeldt. Har termin i slutten av juli er, og skal da bli mamma til lille Hulda:)) Jeg føler meg sånn passe. Formen er stigende. Jeg har hyperemisis, har vært mye innlagt og kroppen er på ingen måte på topp, men jeg har det mye bedre nå enn for noen uker siden.

1. Jeg er 21 år, og pappaen er 31, vi rekker kanskje å bli 22 og 23 før nurket forhåpentligvis kommer=)

2.Vi bor på Skarnes i hedmark=)

3. Jeg er student, går siste året nå, altså siste året med videre utdannelse i tillegg til 3 årig utdannelse=) Pappaen er sjafør og kjører lastebil=)

4. Når termienn er dte vet jeg ikke, var for få dager sidne hos nlegen og fikk vite at jeg var ca 6-7 uke rpå vei=)

5. Føle rmeg litt skremt? dette er jo stort. emn kan ikke si ejg føler meg gravid, elelr at dte har gått helt opp for meg, men jeg vet det er dette jeg vil=)

Er 18 år, fyller 19 i november. Bor i Kirkenes, men skal flytte litt lenger sør et par mndr etter at lillegull er kommet til verden pga at sambo skal begynne i ny jobb.

Går på videregående skole. Skal utdanne meg til noe innen barn og ungdom.

Skal på ultralyd 17.mars (8dager igjen!!) å får da vite mer nøyaktig termin . Men foreløpig er den 15.august 08 :)

Å har det utrolig bra! Føler meg nesten bedre nå etter jeg ble gravid, enn før :)

Annonse

Hei 21, blir 22 nå 20 mars :) hadde egen kantine, men med bekkenløsning ble det fort tungt å vært sykemeldt siden uke 26, er nå i uke 33 og har termin 7 mai :)

Bor i Oslo.

Formen er så bra som den kan bli, men sliter litt med vondt bekken og vond rygg. Å det å sove.. hehe

Jeg er 20år, blir 21rundt termin, pappaen blir snart 25...

Vi bor i Rogaland, og jeg jobber som barne og ungdomsarbeider...

Har termin en gang i oktober, men skal til legen i morgen, å håper da på litt mer bestemt dato =)

Formen er ikke så veldig god, har kastet opp en del, kjempe vonde pupper, er mye våken om natten, og har nå begynt med bekkenløsning... Egentli ganske slitsomt, men jeg tror det er verdt alt =) hehe....

Så flott tråd! Det er så vanskelig å få oversikt på hverandre her inne syns jeg :/

1. Jeg er 23

2. Jeg bor rett utenfor Haugesund, på Vestlandet for dem som ikke vet hvor det ligger, men kommer opprinnelig fra Østlandet

3. Er selvstendig næringsdrivende

4. Har termin helt i begynnelsen av oktober 08

5. Trøtt og slapp, og litt deprimert fordi jeg ikke har noen venner her jeg bor. Nå som jeg ikke fester lenger, og jeg festet lite før også, så har jeg ikke kontakt med noen andre enn barnefar her, vi bor sammen. Fysisk er alt bra, men psykisk er jeg en del trist for tiden.

1: jeg blir 23 i nov, pappaen blir 27 i april

2: vi bor i bergen

3: jeg er utdannet kokk, men pga allergier så la jeg det på hyllen.. nå jobber jeg 50% som servitør og 50% som bartender......

4: bim sier den 5 nov...

5: huff, helt jævlig rett og slett... har kjempe vonde pupper..brystvortene stikker.... sliter veldig med søvn om nettene... kvalm døgnet rundt... trøtt og vil sove midt på dagen... hender jeg sovner på sofaen i ny og ne... har aldri litt til overs føler jeg... bare trøtt og lei av å være i dårlig form...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...