Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg venter barn nr 2. Og det blir ca.13 mnder mellom nr 1 og nr 2. Jeg ble gravid i ca. 4,5 mnd etter første fødselen. Saken er att jeg las her inne en plass at det er 40 % sjanse for prematur baby når man blir gravid innen 6 mnder etter en fødsel. Da ble jeg litt bekymret. Så lurte på om det var noen her inne som har opplevd dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137070531-se-hit-dere-som-har-f%C3%A5tt-to-tette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria isabell Skrevet 29. april 2008 #2 Del Skrevet 29. april 2008 har skreve det noen ganger ja:) ville infomere om det, eg visste ikke dette da vi prøvde på nr 2...kunne ønske eg visste, legen ville legge meg inn for truende fødsel i uke 22, vart sendt hjem,så nå går eg med kraftige kynnere og håper dette går bra...vart gravid etter 10 mnd..det blir annbefalt å vente et år...når det er sagt spurte eg legen på kk om akkurat dette,hadde lest det i et blad tidligere..hun ville ikke si noe offisielt,men forskning viser at en bør vente minimum 6 mnd...husk at prematur er alt fra uke 24 til 36..det er jo ikke noe problem å føde over uke 30:) tenk på hvor mangen barn som er tett i alder og det har gått bra....har også spurt jordmora mi om dette,hu sa at en måtte få ungene akkurat når en ville og hvor tett en ville,trur du får ulike svar viss du spør fagfolk,delte meninger om dette har eg oppdaget...det som hadde vert ok og visst var hva de rekner som prematur i forhold til å bli gravid før det er gått 6 mnd,kanskje de fleste bare føder 5-6 uker før termin...null problem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137070531-se-hit-dere-som-har-f%C3%A5tt-to-tette/#findComment-137609221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå