Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 At jeg skal ha dårlig samvittighet for å ha bestillt noe som virkelig trengs. Vi har det veldig trangt økonomisk nå i denne og de neste 3 mnd, så vi har ikke råd til å kjøpe noe som ikke trenges. Men begge vinterskoene til mannen min har store høl under seg nå og det har blitt hull under ene joggeskoen også. (fatter ikke hvordan han får til å slite dem sånn men er jo bare sånn det er.) Eneste annet han har er penskoene og sandaler så disse kan han ikke akkurat bruke ute nå. Så bestilte et par jogge sko og et par fritidssko til han plus regnbukse til jentungen (for det har vi ikke.) fra sparkjøp. Kjøpte ikke dyre ting da 2 par sko og regnbukse kom på 500kr med porto og gebyrer. Han må jo ha sko uten hull i så er jo teit at jeg skal ha dårlig samvittighet, Har også dårlig samvittighet for at han må gå rundt i de Ødelagte skoene nå. Og han klager ikke, noe jeg helt sikkert ville ha gjort. Allt var på lager så håper det ikke tar for lang tid å få pakka da.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Du, det var IKKE dyrt!!! Du har nok gjort et kupp, så vær heller fornøyd enn ha dårlig samvittighet. Dere må jo ha sko å gå med!!!!!
mammamammamammamor Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 har dere prøvd å sette opp skikkelig regnskap? skriv opp nøyaktig hva dere har å bruke på ditt og datt hver mnd. sko bør jo prioriteres da, når di er så slitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå