kaje Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 I morgen skal jeg insemineres, og jeg er så spent denne gangen...Jeg har respondert bra på hormonstimuleringen... 6 store folikler... yiippiii så denne gangen skal det bare gå.. Jeg samler alle mine positive krefter og skal prøve å bare tenke på at denne gangen kommer gullegget. De siste gangene har jeg liksom reservert meg litt... har ikke helt tørt å håpe.... det er så forferdelig stort fall når mensen kommer. Jeg håper virkelig at det finnes noen gode egg igjen i min gamle kropp... siden jeg produserer så mange egg så er det vel litt håp. Er det noen flere som er i samme rute som meg? Det hadde jo vørt artig å følge hverandre i vente perioden. Lykke til allesammen.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal ikke ha innsetting før i april, men ville bare ønske deg lykke til i morgen:O)))
Nina 40+ Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Masse lykke til Kaje! Blir kjempespennende! XXX
Millamor - 77 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hei, jeg er nesten i samme rute som deg, hadde inseminasjon forrige uke. Så nå venter jeg i spenning. Er min første inseminasjon. Har bare prøvd med hormoner tidligere. Legen sa alt så veldig bra ut, så krysser alt nå. De finner jo ikke noe galt hos oss og vi har jo barn fra før. Så håper inderlig på en søster eller bror nå Men jeg tørr nesten ikke håpe. Har prøvd i over 2 år nå. Men lykke til, håper det klaffer for oss denne gengen.
Abelone76 Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Lykke til kaje!!! Du skal se at dette går veien for deg:-) Jeg blir forhåpentligvis ruger førstk torsdag etter icsi. Så da håper jeg du også har ett befruktet egg inni deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå