nienna Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Da er første forsøk unnagjort for Kaede, med meg på slep... Sitter på hotellrommet i Køben og tenker "Svøm! Svøm!" i kor... ;-) Er det vanlig å være litt småtrøtt og kvalm etterpå, eller er det kanskje bare stressutløsning som gjør seg gjeldende?
Tjorven1 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Så spennende, og gratulerer - Velkommen i klubben! Trettheten og kvalmen er nok bare en stress reaksjon.. men aldri noen regler uten unntak, enkelte kvinner "vet"/merker med en gang at de er gravide, de fleste ikke. Uansett - lykke til!
Kaede Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Takk takk vi gler oss, og syns ikkje 14 daga kan gå fort nok! Kjenner av og til sånne småstikk i magen (høgre eggstokk) men veit ikkje om det er fantomstikk eller kva det er? Men for det meste kjenner eg ingen ting.. når tid begynner dere å kjenne noke? Er so usikker på om det gjekk, om egget blei befrukta og om det vil feste seg! Tusen spørsmål og tanker raser gjennom meg, men det er vell vanleg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå