Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Kjøpte denne her om dagen, da den var på tilbud på apoteket jeg var innom... Hørt at den skal være så bra, er den allright til å bruke på bryst vortene også, om de blir såre og vonde? eller?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kjøpte den også, men synes faktisk den var litt oppskrytt. Synes ikke den er feit nok, og de tørre kinnene på jenta mi ble ikke bedre. Repair-krem fra apoteket derimot er jeg knallfornøyd med :-) På brystvortene synes jeg brystvortekrem er best. Den er litt klissete, men funker supert. Også er det praktisk at du ikke trenger å tørke den vekk før babyen skal amme.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hei Jeg har selv brukt a-cremen lenge, også før jeg ble gravid, synes den fungerer bra på min hud i allefall, smører også inn brystene med den samt mage og lår. Jeg har eksem på underarmen, og a-cremen gjør underverker på det:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Ang. såre brystvorter så har jeg hørt at olivenolje skal være effektivt. Det gjør det heller ikke noe at babyen får i seg. Har ikke prøvd det selv. Brukte brystvortesalve sist gang, men skal nok gi olivenolje en sjanse denne gang, da jeg ikke synes salven hjalp veldig. Tok ihvertfall veldig lang tid!
♥marita&jentene♥ Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 heisann jeg har bare lovord å komme med når det gjelder a-creme den fungerer kjempebra på lille pia..ho har veldi sensitiv hud,og jeg har prøvd det meste av de her kremene som ikke er kortison i,og ingen hjalp.fikk tips om a-creme av mora mi,og etter det har ikke lille pia hatt verken eksem eller allergisk utslett på kroppen:)hvordan den er på brystvorter vet jeg ikke,men den brystvorte kremen som du får kjøpt på apoteket er jo veldi bra og som anonym her skrev olivenolje er oxo veldig god:)jeg har brukt begge deler..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 jeg har sett flere forskjellige brystvorte kremer på apoteket og rundt om... Hva er merke på den dere har?? Er litt sår og øm nå og lurer på hvordan dette vil bli når den lille kommer ut å skal suge...... Har vel nødt til å bli værre er jeg redd..
Maren - på overtid Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Er også kjempefornøyd med A-creme. Brukte den ikke på brystvortene, men til lillegutt. Anbefales på det varmeste!!
BenedicteKS Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Bare pass på at den ikke inneholder phenoxyethanol og ethylexylglycerin...dette har vist seg at Food and drug administration FAD har gått ut med sterke advarsler mot...de er svært hud irriterende i små mengder samt kan skade nervetrådene ref. http://truthinaging.com/body/fda-warning-on-phenoxyethanol
1Benedicte76 Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 A-creme på brun krukke inneholder ikke noen farlige stoffer, men Akrem på hvit plasttube inneholder bla phenoxyethanol. http://truthinaging.com/ingredient-spotlight/what-is-it-phenoxyethanol-and-is-it-safe Akrem og A-creme er to helt forskjellige kremer. Les innholdslistene.
strikkedilla Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Jeg bruker A-krem til å smøre på magen og brystene nå mens jeg er gravid. Synes den fungerer kjempebra. Gjorde dette under forrige svangerskap også. Usikker på om jeg kan gi A-kremen æren, men har tilnærmet ingen strekkmerker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå