Flying Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Har en sønn på 3 mnd. Han legger seg kl 20.30. Han våkner vanligvis igjen ved 01 tiden og skal ha mat. Da har jeg bare sovet en time eller to og er selvfølgelig veldig trøtt. Er det en ide å legge han til puppen når jeg legger meg for å "fylle han opp" litt?.. Vil det være med å ødelegge søvnen/rutinene hans, eller vil det bare være positivt?..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Har egentlig ikke noen råd, men vi har en sønn på 4 mnd, som har eksakt samme rutine som din. Vi vurderer nå å begynne og legge han 19 i steden, i håp om at han da våkner for mat FØR jeg legger meg.... er jo lov å håpe:) Han sover også ganske dårlig på dagtid, så tror at tidligere leggetid vil passe vår gutt, men om han våkner for mat før jeg er seng gjennstår jo å se...hehe Fra han var 2 mnd til han var 3 mnd kunne vi strekke matintervallene på natt mye lenger enn nå, ved bare å gi smokk, da kunne han sove til både 3 og 4, men det funker ikke lenger:(
Flying Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Vi har tenkte det samme som dere og jobber oss ned mot kl sju.. Men ettersom vår gutt sover mye om dagen tror jeg det er litt tidlig enda. Jeg jukser også litt med smokken om natten, men siste uken har ikke det fungert så bra.. Så nå er det mat ett par ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå