Mamma des.08 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei Jeg skal antagelig mest sannsynlig ha uttak på mandag og innsett onsdag. Har tatt ut egg tidligere, men ikke satt inn igjen embryo da ingen ble befruktet. Jeg slappet av etter uttak selvsagt. En orker ikke akkurat stort da uansett. Hva med dage de setter inn? Hva har dere fått vite? Eller hva lønner seg. Sjefen min satte meg på fri hele den uka ho Glad for det. Har 2 spontanaborter bak meg (unnfanget normalt) og lider av PCOS. Får vel sikkert vite på klinikken, men jeg kunne trengt å vite det litt før egentlig jeg. hehe... suger til meg all info. hehe.... Tenkte at siden jeg har da fri, så ta det helt med ro og kanskje se gode filmer på sofaen de første 2 dagene etter innsetting eller no...... Tar imot alt dere har å fortelle. På forhånd takk
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Se gode filmer på sofaen, du, og gjør ellers ting du liker. Gå rolig turer og nyt det at du er gravid til det motsatte er bevist. Jeg har fått beskjed om og leve som normalt, men unngå jogging og aerobic de første fem dagene. Under tidl forsøk har jeg enten vært sykemeldt eller hatt ferie i rugeperioden, men denne gangen har jeg bestemt meg for og jobbe. Høres lurt ut for deg som har 2 SA bak deg og ta det med ro. Snille sjefen din som har gitt deg fri:o)) Lykke til, da!!
Mamma des.08 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Tusen takk for svaret Ja sjefen min er kjempe snill. snakket med henne med engang jeg startet behandlingen. Var dårlig og måtte hjem en gang og da sa ho at jeg heller skulle ringe når jeg følte meg klar igjen. Har merket denne behandlingen godt for å si det sånn. Utrolig deilig med en sjef som kan forstå og hjelpe. Og igjen takk for svaret. greit å vite liksom hva som lønner seg og ikke. jeg har en tung jobb egentlig. Er stuepike og bruker tunge traller... så greit med litt fri i starten da synes jeg. Lykke til til deg også Frøya
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hei, jeg tok det helt med ro innsettingsdagen, og litt dagen etter (maatte reise da) Dagen etter det var jeg paa jobb, men har kontorjobb, saa det er jo ikke saa anstrengende. I tillegg har vi naa flytta, og da er det bedre aa jobbe enn aa vaere hjemme og bli frista til aa pakke ut. De sa til meg at jeg kunne fortsette som normalt etter et par dager men ingenting anstrengende, som tunge loeft, mye hopping og hoyintensitet trening.. Men sykling, lett jogging etc gaar an feks.. Er kun paa rugedag 4 da, saa vet ikke enda om det funker ;-) I helga skal jeg ta det med ro hvertfall. Har en mann som har vaert saa utrolig omtenksom og nesten pakka ut alt i gaar, saa naar jeg kom hjem kjente jeg knapt igjen huset.... Han er saa utrolig snill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå