Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går meg vill i jungelen! Skal kjøpe 2 delt sett til småen på 15 mnd nå, så på ticket to heaven i dag, men reagerte på at det var så billig? (350 kr).. Kan noen gi meg tips? Må ikke koste altså, hehe, men være bra!

Takk takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småen er snart 16 mnd, og jeg har nettopp kjøpt et regntøysett på Sparkjøp til ca 150 kr. Hun har ikke brukt det enda, men det virker ganske greit. Har hørt at det er best at disse små får gå med regntøy som er mykt og lett!

Jeg tror ikke hun kommer til å slite så veldig på regntøyet, så derfor valgte jeg et billig regntøy. Hvis hun sliter det ut, så får jeg heller kjøpe et dyrere merke neste gang! :)

Skrevet

Jeg har hatt helly hansen og reflex sitt til eldste min, og reflex er kjempefint, helly hansen og , men dyrt og så gikk det rift i det en gang, så reflex fremover.. reflex sitt er og veldig mykt for de minste, ikke så stivt.. tror jeg betalte 199kr på babyshop..

Skrevet

Jeg kjøpte reflex sitt, men er ikke fornøyd. er så høy hals på det, og siden de minste barna (i alle fall min gutt på 14 mnd) ikke har særlig lang hals, får jeg ikke lukket igjen glidelåsen helt opp. Når han da leker, går glidelåsen lengre og lengre opp. Ser for meg at det vil passe bedre for en 3 åring...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med reflex sitt. Tror jeg betalte 300 for det. Jenta mi er 19 mnd.

Skrevet

Har Reflex, og synes det er greit. Kjøpte det fordi det ble best i test for et par år siden eller noe.

Tror det koster 299,-

Skrevet

Har også Reflex til gutta. Er veldig fornøyd. Betalte 399 på babyshop

Skrevet

har name it og reflex. bra begge to. likt name it sitt best da det veldig mykt.

Skrevet

Elste har brukt både helly hansen og reflex, synest HH sitt er mykere og tynnere og dermed bedre og ha på for dei aller minste. Jenta vår kommenterte noen ganger når ho var mindre at reflex jakka var "ekkel i halsen..., gikk så høgt opp.

Skrevet

vi har troll regntøy. men har ikke brukt det enda, men det virker bra..

Skrevet

vi har regntøy fra Rukka. Skikkelig myke og tynne. Vi har ikke fått testet ut enda men regner med det er god kvalitet

Skrevet

Vi har et fra polarn o. pyret, fornøyd=) Men ja, er veldig dyrt...kjøpte dette siden gutten vår ikke er i barnehage og da sliter det ikke så voldsomt;) Kosta vel 900..

Skrevet

Har masse erfaring ang. regntøy. Har to barn selv og jobber i barnehage. Der har jeg jobba i 6 år. Jeg kjøper kun Reflex for å sidet sånn. Mykt og behagelig å ha på. Slitesterkt og rimelig :-) Reflex har generelt veldig gode klær. Ulldress, luer votter bl.a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...