Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 finnes det forskjellige typer ammete?på min står det at det hjelper mot luft i magen til barnet.vil denne teen også øke melkeproduksjonen, eller er det en spesiell type te for det.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 På min står det at den virker gunstig på melkeproduksjonen. Står ingenting om at den hjelper mot luft i magen til barnet. Inneholder anis, fennikkel, karve og brennesleblader.... Helios sin og er kjøpt på apoteket...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 takk for svar.min inneholder 25g anis, 25g bitter fennikel, 25g karve og 25g nesleblad.likt som din?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Står ikke hvor mye det er av hver urt... men er jo akkurat de samme urtene. Jeg drikker fennikkel te utenom, det skal hjelpe mot luftsmerter hos babyen. Den kan du gi til babyen og, men det kan du ikke med amme teen, ikke den jeg har kjøpt såfall. Men det finnes sikkert forskjellige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå