Go`mamma`n... Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Kesam med Holiday dip er godt. Min favoritt stangselleri og gulrøtter i strimler.
Lilletrollogmamma Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Naturellyoghurt med vaniljesukker, eller vaniljekesam:)
velsignet med to Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg bruker bare vanlig hvitløksdressing til gulrot og stangselleri.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Bruker matyoghurt eller kesam som base for ulike dipper. En favoritt er blandingen honning, sennep, salt, pepper og chilli, en annen løkpulver, paprika, spisskummin, bladpersille, salt, hvitløk og sitron. Min favoritt er fersk mynte, lime, salt, sukker og hvitløk. Er velidg glad i hummus til grønnsaker (kikerterpure med sesampaste/tahini). Da får en et balansert måltid, og det fungerer fint til middag (spesielt for de som ikke vil spise karbo) Dipper det meste. Paprika, gulerot, pastinakk, selleri, sukkererter, salatblader, blømkål, brocolli osv. Da gutta var små dampa jeg grønnsakene deres litt. Ble litt voldsomt for magen:)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Av grønnsaker liker jeg godt å dippe gulerot, stangselleri, brokkoli og blomkål. Synes det er for mye vann i agurk til dip. Liker best kesam med holiday:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå