Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 har jo vært så mange innlegg om akkurat det jeg lurer på men prøver meg å spørre om en ting ang nattavvenning uansett.. snuppa er 8,5 mnd stor for alderen(11kg) og får enda et nattmåltid mellom 03 og 05..småvåkner et par ganger før dette å ,men roer seg da ofte med sutten..er hun virkelig sulten når hun våkner på natten..?? har prøvd å ikke gi henne flaska med melk, men ingening nytter..hun bare hyler og hyler..blir sint,lugger og kliper..så når det har gått ca 2 timer gir jeg opp og gir henne flaska...er egentlig en rimelig konsekvent person, men tydeligvis ikke nok..forslag??tar henne bestandig over i min seng, men nytter ikke det heller.. på dagen spiser hun:2 grøtmåltider,middag,frukt og mme..så det bør vel holde?? hjelp noen..vil så gjerne ha meg en hel natts søvn...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 har du prøvd å bare ha vann på flaska hennes? Da har du jo et tilbud som neppe er så attraktivt... Og er hun bare tørst så er det jo perfekt (om ikke populært med det samme) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 heisan og takk for svar..har nok prøvd det..hun bare vifter den bort og hyler videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå