Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette navnet er veldig nydelig. Wilma liker jeg også. Noen som har litt spesielle jentenavn de vil dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ariana synes jeg blir litt snodig... Er det ikke det datteren til Jon Arne Riise heter da? Vilma er finere enn Wilma :-) Hva med:

Thelma

Moa

Mille

Milla

Lilli

Nelli

Vilja

Lilja

Salma

Skrevet

Jeg synes Ariana er kjempe fint jeg.. For det heter datteren min.. :) Ikke oppkalt etter riise sin! Men oppkalt etter en gudinne fra gresk mytologi.

Skrevet

Ariana er kjempe fint. Adriana også om du ikke vil ha helt likt som riise, ikke at det betyr noe.

Skrevet

Et bikkje-navn ja!

Skrevet

Ariana er skikkelig harry navn...og det blir jo ikke bedre at dattera til riise og hun grusomme guri heter det!

Wilma derimot er et vakkert navn!! Og self med W!!

Skrevet

Wilma liksom? Høres ut som hun skal etterligne ei gammel kjerring fra 30 tallet. Høres jo tusen ganger bedre ut å rope "Ariana" etter dattern din, enn det er å rope "wilma" ..

Wilma heter katta te nabo'n!

Ariana er et nydelig navn!

Skrevet

Ariana liker jeg ikke. Vilma/Wilma synes jeg er et kjempebra navn:-)

Skrevet

Maleah

Anine

Mille/Milla

Felicia

Kezia

ellers synes jeg Ariana er kjempeflott:)

Skrevet

Jeg liker ikke Ariana, synes Wilma er mye finere.

Verden nyyyyydeligste jentenavn er jo Erle :-) og det er jo litt sjeldent og spesielt.

Skrevet

Jeg elsker navnet Ariana og ergrer meg grønn over at jeg hører om stadig flere som heter det. Nydelig navn!

Skrevet

Synes Ariana er fælt. Wilma er OK, men ville skrevet med V.

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint, men ville selv byttet ut a-endingen med en e-ending. Ariane klinger så mye bedre i mine ører, men der er vi jo forskjellige alle sammen =)

Ariane er forøvrig også et romprogram utviklet av ESA, og en nederlandsk prinsesse - som tilleggsopplysninger =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...