Fire småtroll Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hun sluttet helt av seg selv når hun var litt over åtte mnd og var oppe i fire måltider med fast føde om dagen... Var litt vinglete en ukes tid, noen netter våknet hun og andre ikke, da begynte jeg å bare gi smokken når hun våknet og det gikk veldig greit. Kunne ikke falle meg inn å begynne å krangle med henne før den tid. Mye mindre jobb å amme litt og sove videre, enn å få en lys våken grinende unge som har lyst på pupp mindt på natta... Har bare ammet på natta en gang siden, og det var når hun fikk sin første tann og våknet og survet hvert 20.minutt en natt, da var det godt å kunne tilby litt trøstepupp.
månestråle32 Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hun var 5.5 mnd. da spiste hun 2 grøtmåltider per dag og begynte litt med middag og banan til lunsj. følte meg trygg på at hun fikk nok mat da. det tok vel egentlig bare 1 natt + litt sutring over dårlig service natta etterpå. det var pappaen som tok seg av dette Det gikk overraskende greit!!! hun begynte samtidig å sove på eget rom Og så var det ca 1 mnd med smokk-putting 1-4 ganger per natt, før hun plutselig gav seg med det og sover nå uten en lyd fra 19-07(måtte det vare!!!!) på tross av forstoppelse og forkjølelse
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Mine var begge ca 8-9 mnd da vi kuttet helt ut ammingen på natten. Konsekvensen en stund ble en relativt tidlig amming i 6-tiden, men etter noen uker sov de frem til 7-8-tiden før de ville ha pupp. Selve avvenningen på natten tok 2-3 netter, men da sov også barna utrolig mye bedre!
lykkeligste Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Barnet vårt var nesten åtte måneder, eget rom da og nattavvenning. Ca 2-3 netter, gikk rimelig bra da- men vær konsekvent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå