Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Vi trenger så sårt tid alene nå, av flere grunner. (jeg trenger ikke råd om det er lurt å ha barnevakt e.l, det er ikke det jeg lurer på i det hele tatt) Men hvordan gjør man det, må man melde fra til NAV hvis man skal ta seg ei langhelg i utlandet? Da er i tilfelle baby hos besteforeldrene sine. Hvordan har dere gjort det? Og nå er det vel sånn at vi ikke får betalt for lørdag og søndag? Så da er det i tilfelle snakk om fredag, evt også torsdag den uka vi velger å dra. Noen som vet regelverket her? Skal NAV vite det, eller spiller det ingen rolle? vil helst slippe å få en smell på noe vis. Skal ringe de imorra, men vil titte på flybilletter nå, så fint hvis noen vet allerede i kveld!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 *dytter, da jeg kun får opptattsignal hos nav
Tussa og Sofie Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Mange benytter permisjonstiden og mannens ferie til å reise bort lenge. Tror ikke nav har noe med om dere reiser bort. Det er kun når du er sykemeldt man ikke får reise ut av landet uten "tillatelse"
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Gjelder dette også hvis man lar baby være hos bestemor?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jeg mener å ha hørt at når det er snakk om ferie så trenger man ikke å melde ifra, da dette kun gjelder lengere utenlandsopphold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå