Gå til innhold

vææ Jeg kommer til å spise meg ihjel!!! Hjelp..


Hønemor ___

Anbefalte innlegg

Hehe... Jeg fyser og fyser... klarer å holde meg til slankekurer i 2 uker så sprekker jeg. og går opp igjen. veier 76 kg og er 160 .

nå begynner det å bli så ille at jeg har på meg klær om natten for jeg orker ikke at sambo skal ta på meg. jeg skjønner ikke hvorfor jeg kan gjøre noe med dette. men jeg klarer bare ikke.

Noen i samme situasjon? eller som har vært det?

 

Jeg gikk på reductil for 1 år siden å gikk ned 5 kg. snakket meg legen min om dette problemet og fikk resept på reductil igjen,at

men jeg gikk på reductil i 10 dager nå og merket ingenting så jeg sluttet på de. Nå vet jeg bare ikke hva jeg skal gjøre.

trives ikke med denne kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hallo:)

 

Jeg har prøvd hundre kurer og reductil, uten noen nevneverdige resultater. Er vel ikke så veldig usunn i utgangspkt, men om jeg spiser noe godt, kan jeg godt fortsette å spise til jeg er kvalm, også ennå litt til....

 

Gikk opp ganske mye i vekt under svangerskapet, over 30 kg, og de satt som støpt selv ett 9 mnd med amming. Begynte på ketolysekuren 1 januar sammen med ei anna her inne på forumet, og til sammen har vi gått ned ca 20 kg på disse 2 mnd...!!:)

 

Det som er så genialt med denne kuren er at søtsuget forsvinner helt, og du ser fort resultater noe som igjen gir økt motivasjon. Sjekk ut lavkarbo.no for før og etter bilder og oppskrifter, og på ketolyse.no står det en del om kuren, og du kan bestille nyttige produkt for å gjøre kuren ennå enklere. Kan godt slenge deg på lasse med ogg om du vil:) Jeg er 26 år gammel, 1.67høy, veide 88 kg(102 før fødsel...) 1 januar, og er nå nede i 78. Målet mitt er 68, eller ihvertfall rundt 70:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...