Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg var med min 2 år gamle sønn og besøkte en park i dag, Der var det 11 barn+ min sønn. 2 barn var under 2 år, 4 barn var 2 år og resten var 3 og 4 år. Park tanten sa at de stort sett alltid var to som jobbet der. Etter en samtale m en annen mor forstod jeg at det igår hadde vært en parktante på jobb, i dag var det en og imorgen skulle det være en (hun andre). Er det forsvalig å ha en 2 åring i en park hvor det er så mange små+ av og til bare en på jobb?? Er det lov?? Ellers var parken kjempe fin, masse plass og et fint innehus. Parktanten var en voksen "oppegående" dame. Er sååå i tvil om dette er riktig... Eller er jeg bare blitt en "hønemor"?? Hva mener dere og hva er erfaringer fra park?? Prisen er 2000.- i mnd, er det dyrt??
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Det hørtes jo mer forsvalig ut!! Her er det også 4 timer pr dag hvor 1/2 time inne til mat. Jeg syns 2000.- er mye for dette+ at jeg er mest bekymret over at det stadig er bare 1 voksen til stede. HI
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg synest iallefall at dette var dyrt.. eller så har vi billig barnehageplass.. Vi betaler 1600 kr måneden for full plass (det er fire dager, da de har en dag fri) og det innbefatter at barna får servert mat i barnehagen, og barnehagen har åpent i 7,5 timer pr dag.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg reagerer ikke på bemanningen. Min gikk i en med 30 barn og to voksne. Ingen var under 2 år, da, og mange var store. Men prisen var grådig stiv synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har to i patk,ei på 1,5 år og en på 3,5 år De er nå ca 25 unger og alltid to voksne.Er det flere unger,hender det at det er en eller to voksne til. I en park er det flere unger pr voksen enn i barnehage,men bare en på jobb syns jeg var lie. Syns også prisen var veldig høy,jeg betaler 950,- for full plass pr unge,dvs fra 9,30- 13,30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå